طاقت ذوالفقارنسب تمام شد/ هیات مدیره پرسپولیس تغییر می کند؟

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ۱۱ روز پس از عضویت در این جایگاه به دنبال کناره گیری از این سمت است.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب روز ۲۲ دی با حکم وزارت ورزش و جوانان به عنوان رئیس هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شد.

انتخابی که تعجب خیلی ها را به همراه داشت و درست در چنین روزی فدراسیون فوتبال هم ذوالفقارنسب را به عنوان عضو کمیته فنی معرفی کرد. موضوعی که در همان روز مورد انتقاد قرار گرفت و عنوان شد که این تعارض منافع ایجاد می کند اما رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس این نظر را نداشت.

در روزهای بعدی با توجه به اظهارات ذوالفقارنسب نسبت به موضوعات مختلف سرخپوشان و بی اطلاعی وی از برخی مسائل مهم و همچنین حضور وی در شبکه شما برای آنالیز بازی مس و فولاد درست در روزی که پرسپولیس در جام حذفی با ذوب ‌آهن بازی داشت باعث افزایش انتقادات به وی شد.

این حجم از انتقادات و مشکلات مالی شدیدی که پرسپولیس دارد همگی باعث شد تا روز گذشته وی به صورت شفاهی به حمید سجادی وزیر ورزش اعلام کند که قصد کناره گیری از این سمت را دارد. اینکه وزیر ورزش با این خواسته او موافقت کند یا خیر هنوز مشخص نیست.

بعد از انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس نقدهایی به این انتصابها شد و باید دید مدیران این باشگاه دچار تغییرات می شود یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    1 0
    بعد از سرپرستی پرحاشیه رسول پناه فقط سمیعی یه دوره کوتاه نیم فصل یکم حواشی و کم کرد ولی نبود منبع مالی باعث شد نیومده بره و الان اینه وضعیت که بعد از یه نیم فصل معطلی بازم هیچی به هیچی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس