کد خبر 1339460
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

به گزارش مشرق، خبرنگار ایرنا در وین در توییتر نوشت: ‏آمریکا مذاکرات را به بن‌بست رسانده و حاضر به تصمیم‌گیری سیاسی نیست. پافشاری واشنگتن بر خواسته‌های قدیمی که منطبق بر رویکرد تیم سابق ایران و در مسیر خسارت محض است، عامل این بن‌بست است.

عامل بن‌بست مذاکرات چیست؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    3 0
    اژ اول میدونستم تله مذاکرات باعث میشه ایران فعالیت ها رو متوقف بکنه و اصولا غربی ها هیچ تحریمی برنمیدارن
  • DE ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    2 2
    تحریمها برداشتنی نیستند .تحریمها را باید بی اثر نمود یعنی باطل و از کار افتاده. تحریمی که با مذاکره برداشته شود با کوچکترین بهانه ای باز آورده میشود لیکن اینبار با اجماع جهانی عبری عربی غربی اول ذهن جهانیان را آماده میکند و جاسوسان و نوکران و وطنفروشان و لاتچریها و غربگدایان و اصلاح طمعکاران و حزب اشرفیون ...را از داخل به جان مردم می اندازد. امریکا حتی اگر زورش برسد در ۵۰۰ سال آینده‌ حکومت ایران را ساقط خواهد کرد . این دشمنی کاپیتالیسم و کشورهای مستقل ذاتیست و از بین نخواهد رفت.
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 1
    مذاکرات رو تعطیل کنید، از ابتدا هم معلوم بود یانکی ها تحریم بردار نیستند!
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    4 0
    مثل روز روشن هست که تا زمانی که ایران برای موجودیت رژیم اسرائیل تهدید باشد هیچ توافقی بین ایران و غرب صورت نخواهد گرفت . اگر مسئله هسته ای به توافق رسد ؛ آمریکا و غرب ؛ مشکلات و مسائل دیگری مثل توان موشکی و پدافندی ایران یا موضوع حقوق بشر یا ساختار نظام و... را بهانه قرار داده و به آنها استناد و کارشکنی میکنند .اختلاف ما با آمریکا نه مسئله هسته ای هست و نه مسئله توانمندی نظامی .بلکه اختلاف فی ما بین ایدئولوژیکی و ساختاری هست که هیکدام از طرفین در این مقوله کوتاه ببا نیستند .پس چه ساده لوحند کسانی که دل خوش به مصالحه و توافق بین طرفین می باشند . ایران و کشورهای متخاصم با رژیم اسرائیل زمانی روز خوش می بینند که مانند اعراب مناسبات شان با این رژیم عادی سازی کنند و تهدید به نابودی آن را از برنامه هایش خارج سازد .
  • محمد بن ابراهیم IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 2
    بسم الله الرحمن الرحیم بن بست در مداکرات برای ایران نیز سود زیادی دارد والبته یک توافق خوب و مستحکم برای ایالات متحده سودش بیشتر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس