کد خبر 1339280
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
ردمی Note ۹S

قیمت گوشی موبایل یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی شیائومی ردمی Note ۹S می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش مشرق، محصولات سری ردمی جز پرفروش‌ترین دسته محصولات شرکت شیائومی است که محبوب‌ترین گوشی‌های این دسته با نام ردمی نوت شناخته می‌شود. گوشی ردمی Note ۹S قابلیت‌های ارزشمندی با قیمت مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات گوشی شیائومی ردمی Note ۹S می‌پردازیم:

طراحی و بدنه گوشی شیائومی ردمی Note ۹S

ابعاد این گوشی ردمی ۸.۸ * ۷۶.۷ * ۱۶۵.۸ میلی‌متر و وزن آن به ۲۰۹ گرم می‌رسد. این محصول در سه رنگ نقره‌ای، سفید و آبی در اختیار کاربران قرار گرفته است، در هر سه رنگ این گوشی پنل پشتی جلوه براقی دارد و شکست نور روی آن زیبایی محصول را دوبرابر می‌کند. البته این پنل شیشه‌ای مستعد جذب لک اثر انگشت است. کلیدهای پاور و تنظیم صدا در لبه سمت راست گوشی شیائومی ردمی Note ۹S تعبیه شده است، در سمت چپ نیز درگاه سیم‌کارت و کارت حافظه قرار گرفته شده است. جک هدفون این گوشی در کنار پورت USB Type-C، میکروفون و اسپیکر در لبه پایینی قرار دارد و لبه بالایی نیز میزبان میکروفون حذف نویز است. کلید پاور گوشی ذکر شده با حسگر اثرانگشت آن یکپارچه شده است.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی Note ۹S +عکس

صفحه نمایش و اسپیکر گوشی شیائومی ردمی Note ۹S

گوشی شیائومی ردمی Note ۹S دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD با نسبت تصویر ۲۰:۹، رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ است. این نمایشگر توسط شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود که برای یک محصول میان‌رده نقطه قورت به شمار می‌آید. پنل LCD گوشی شیائومی ردمی Note ۹S از استاندارد HDR۱۰ پشتیبانی می‌کند و نسبت کنتراست آن ۱۵۰۰:۱ است که رقم مناسبی برای نمایشگر LCD به حساب می‌آید. حداکثر نور این نمایشگر در حالت دستی و خودکار به ترتیب حدود ۴۲۰ و ۵۷۰ نیت است، بنابراین استفاده از آن در محیط‌های روشن مشکل خاصی ایجاد نخواهد کرد. اسپیکر تک‌کاناله گوشی شیائومی ردمی Note ۹S در لبه پایینی قرار گرفته است، این اسپیکر حجم صدای زیادی دارد، اما به نظر می‌رسد که بیشتر روی نوت‌های میانه و بالا تمرکز دارد و فرکانس‌های پایین در بعضی وارد در آن از دست می‌روند. به طور کلی این اسپیکر برای یک محصول میان‌رده قابل قبول است و کیفیت رضایت‌بخشی دارد.

دوربین گوشی شیائومی ردمی Note ۹S

یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی شیائومی ردمی Note ۹S تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکرو پنج مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی دارای گشودگی دیافراگم f/۱.۷۶ است، دوربین فوق عریض نیز از لنزی با زاویه دید ۱۱۹ درجه و دیافراگم f/۲.۲ استفاده می‌کند. دوربین ماکرو از فناوری فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند و گشودگی دیافراگم لنز آن f/۲.۴ است. دوربین تشخیص عمق نیز به منظور ثبت تصاویر پرتره کاربرد دارد و به تنهایی قابل استفاده نیست. دوربین سلفی گوشی شیائومی ردمی Note ۹S دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/۲.۵ است.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی Note ۹S +عکس

سخت‌‎افزار گوشی شیائومی ردمی Note ۹S

گوشی شیائومی ردمی Note ۹S جز اولین گوشی‌های موجود در بازار است که به تراشه جدید کوالکام با نام اسنپدراگون ۷۲۰G مجهز شده است. این تراشه با فرآیند هشت نانومتری سامسونگ تولید شده است و دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای است که شامل دو هسته ۲.۳ گیگاهرتزی کریو ۴۶۵ گلد و شش هسته ۱.۸ گیگاهرتزی کریو ۴۶۵ سیلور می‌شود. گوشی شیائومی ردمی Note ۹S حافظه رم چهار یا شش گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی ردمی Note ۹S در رده قیمتی خود یکی از قدرتمندترین‌های بازار است که قادر است پردازش‌های گوناگون را به خوبی انجام دهد و بازی‌های مختلف را اجرا کند.

نرم‌افزار گوشی شیائومی ردمی Note ۹S

گوشی شیائومی ردمی Note ۹S به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۱۰ وارد بازار شده است و از رابط کاربری MIUI ۱۱ بهره می‌برد. منوی اصلی رابط کاربری MIUI ۱۱ تغییری نسبت به نسل پیشین خود نداشته است، پنل نوتیفیکیشن‌ها نیز بدون تغییر باقی مانده است.

باتری گوشی شیائومی ردمی Note ۹S

انرژی مورد نیاز گوشی شیائومی ردمی Note ۹S با استفاده از یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، این محصول از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. شرکت شیائومی ادعا کرده است که باتری گوشی شیائومی ردمی Note ۹S می‌تواند ۱۴۷ ساعت پخش موسیقی و ۱۳ ساعت اجرای بازی‌های سنگین را تضمین کند، در پردازش‌ها و استفاده‌های معمولی نیز تا روز شارژدهی خواهد داشت.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی Note ۹S +عکس

مزایای گوشی شیائومی ردمی Note ۹S

  • نمایشگر بزرگ با پشتیبانی از HDR۱۰
  • قدرت پردازش
  • شارژدهی
  • کیفیت دوربین

معایب گوشی شیائومی ردمی Note ۹S

  • وزن
  • ضخامت
  • سرعت شارژ

قیمت گوشی شیائومی ردمی Note ۹S

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت گوشی شیائومی ردمی Note ۹S شش میلیون و ۵۹۸ هزار تومان ارزیابی شده است.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس