کد خبر 1339279
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
گوشی

رندرهای فاش شده از گوشی گلکسی A۲۳ ۵G سامسونگ نشان می‌دهد که طراحی این محصول شبیه گوشی‌های سری A سال گذشته است.

به گزارش مشرق، شرکت سامسونگ در حال تولید چند گوشی جدید سری A مانند گلکسی A۲۳، گلکسی A۳۳، گلکسی A۵۳ و گلکسی A۷۳ است. تعدادی از آن‌ها احتمالاً تا اواخر ماه جاری میلادی یا در ماه آینده معرفی می‌شود. رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی A۲۳ اطلاعاتی از این محصول را در اختیار افراد قرار داده است و نشان می‌دهد که شبیه گوشی‌های سری گلکسی A سال گذشته خواهد بود.

فاش شدن رندر گوشی گلکسی A۲۳ ۵G +عکس

با توجه به رندرهای منتشر شده، گوشی گلکسی A۲۳ ۵G دارای صفحه نمایشی با بریدگی قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی است، طراحی پشتی این گوشی شبیه گوشی‌های گلکسی A۳۲، A۵۲ و A۷۲ سال ۲۰۲۱ است. ابعاد گوشی این گوشی سامسونگ ۸.۵ * ۷۷ * ۱۶۵.۴ میلی‌متر است و ضخامت آن با حساب کردن برآمدگی دوربین به ۱۰.۳ میلی‌متر می‌رسد. کلید تنظیم صدا و پاور که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است، در لبه سمت راست گوشی تعبیه شده است، لبه بالایی نیز میزبان میکروفون گوشی است. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، میکروفون، پورت USB-C و بلندگو نیز در لبه پایینی گوشی قرار گرفته است؛ درگاه سیم‌کارت نیز سمت چپ گوشی قرار دارد.

فاش شدن رندر گوشی گلکسی A۲۳ ۵G +عکس

گوشی گلکسی A۲۳ ۵G احتمالاً دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی خواهد بود؛ یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه خواهد شد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی از فناوری لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که گوشی گلکسی A۲۳ ۵G در دو رنگ با پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G و ۵G در اختیار کاربران قرار بگیرد. هنوز اطلاعات بیشتری از این محصول در دسترس قرار نگرفته است.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس