کد خبر 1339137
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
کاویانپور: حریفان هنوز هم از پرسپولیس ترس دارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز هم همان تیم قدرتمند هستیم و رقبا از تیم ترس دارند اما نیاز به تقویت داریم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته در دیدار سوپرجام فوتبال ایران به مصاف فولاد خوزستان رفت و با نتیجه یک بر صفر در مقابل این تیم شکست خورد تا پس از ناکامی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا، یک جام دیگر را از دست بدهد.

این در حالی بود که سرخپوشان نتوانستند بر خلاف حریف، حتی از تنها خرید زمستانی خود استفاده کنند.

حامد کاویانپور روز یکشنبه در مورد دیدار با فولاد، تاثیر غیبت چند بازیکن در از دست رفتن سوپر جام، شرایط پرسپولیس در ادامه فصل و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

پرسپولیس مقابل فولاد شکست خورد تا پس از چهار قهرمانی متوالی از چنگ سرخپوشان برود. نظر شما در این رابطه چیست؟

فولاد خود را تا دندان برای این دیدار مسلح کرده بود و از تمام نفرات جدید خود استفاده کرد. آنها همکاری کردند تا در این بازی به برتری برسند که به هدفشان هم رسیدند.

در مجموع بازی چطور بود؟

بازی خوب و جذابی را شاهد بودیم و هر ۲ تیم موقعیت‌های زیادی داشتند. البته موقعیت‌های پرسپولیس بیشتر از حریف بود اما فولاد توانست روی یک ضربه کرنر دروازه را باز کند و در ادامه نیز از گل خود محافظت کند تا در این دیدار به برتری برسد.

سیامک نعمتی، احسان پهلوان، میلاد سرلک، مهدی ترابی از جمله غایبان پرسپولیس در این دیدار بودند. آیا نبود آنها تاثیری در این شکست داشت؟

قطعاً چرا که آنها از بهترین نفرات تیم بودند. فولاد برای این مسابقه از نفرات جدیدش استفاده کرد اما حتی بهترین بازیکنان خوبمان را هم از دست دادیم.

با این شرایط می‌توان به موفقیت پرسپولیس در لیگ امیدوار بود؟

بله‌. کار سخت است اما پرسپولیس همیشه برای قهرمانی می‌جنگد و هنوز هم رقبا از پرسپولیس می ترسند. با جذب چند بازیکن و البته بازگشت مصدومان دوباره به همان تیم خوب تبدیل خواهیم شد.

به نقل و انتقالات اشاره کردی. از نگاه شما پرسپولیس در چه پست‌هایی نیاز به تقویت داشت؟

کادر فنی بهتر از هرکسی می‌تواند به این سوال پاسخ دهد چرا که آنها از شرایط تیم بهتر اطلاع دارند اما مطمئنا نیز به جذب چهار پنج مهره در نقاط مختلف زمین داریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 1
    شیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس