نقشه آمریکا برای فراری دادن سرکردگان داعش از زندان های عراق

یک نماینده عضو ائتلاف دولت قانون عراق از نقشه ای بین المللی تحت سرکردگی آمریکا برای فراری دادن سرکردگان گروه تروریستی داعش از زندان های عراق خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، یک عضو ائتلاف دولت قانون از طرح خطرناک ایالات متحده آمریکا برای حمله به زندان‌های عراق به منظور فراری دادن و قاچاق سرکردگان گروه تروریستی داعش خبر داد.

بیشتر بخوانید:

عراق آمار ترویست‌های باقیمانده در خاک این کشور را اعلام کرد

«عارف الحمامی» گفت: نقشه حمله به زندان‌های عراق بویژه زندان‌های استان الانبار و فراری دادن سرکردگان گروه تروریستی داعش در چارچوب نقشه‌ای بین المللی تحت سرکردگی آمریکا و اجرای طرف‌های سیاسی داخلی صورت می‌گیرد.

وی افزود: آمریکا و متحدانش در داخل با انجام حملات گروه‌های تروریستی در راستای ضربه به امنیت داخلی و نیروهای امنیتی و مشغول کردن حشد شعبی با این حملات تلاش می‌کنند تا حشد وارد نبردهای خارجی شود و از امنیت داخلی کشور باز بماند.

این عضو ائتلاف دولت قانون گفت: حشد شعبی و دستگاه‌های امنیتی با تمام این نقشه‌های خبیثانه مقابله کرده و برای برقراری امنیت در کشور و مرزها و جلوگیری از هرگونه تعرض تروریست‌ها یا هرگونه تلاش جهت فراری دادن و قاچاق سرکردگان داعش از زندان‌های عراق بویژه زندان‌های الرمادی اقدام خواهند کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس