کد خبر 1338840
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کج خلقی مالک تراکتور یقه پرسپولیس را گرفت

مالک باشگاه تراکتور تبریز به هیج وجه حاضر به صدور رضایتنامه مهاجم این تیم برای پیوستن به پرسپولیس نشد.

 به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل محمدی اقدام به جذب پیمان بابایی کرد تا بتواند مهاجم تراکتور تبریز را در نقل و انتقالات زمستانی به تهران آورده و پای میز مذاکره بنشیند.

با این حال باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد برای انتقال این بازیکن مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بابت رضایت‌نامه دریافت می‌کند تا این مبلغ سنگین باعث عدم پیشرفت در مذاکرات دو طرف شود.

با این حال لغو حضور رامین رضائیان و مهاجم برزیلی باعث شد تا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر سراغ پیمان بابایی رفته و خواهان جذب این بازیکن شوند.

بیشتر بخوانید:

توافق پرسپولیس با هافبک طلایی پوشان

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور پس از اطلاع از موافقت پرسپولیس با درخواست بالای این باشگاه به طور مستقیم از میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه خواست تا او را به هر باشگاه دیگری جز پرسپولیس بدهند.

زنوزی اعلام کرده است نه تنها تخفیفی به پرسپولیس برای جذب بابایی نمی‌دهد بلکه او را به این تیم نخواهد داد تا نشان دهد همچنان تمایلی به جذب بازیکن از پرسپولیس ندارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    2 4
    پیروزی حاضر شده ده میلیارد فقط برای رضایتنامه بده . پس معلوم شد حمید بابای کیه
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      1 4
      بالای اونیه که ۱۶ تا داده واسه آمانوف آره، نه بازیکنی که خریده نشده! فکر می‌کنی رقمایی که میدید کمه؟! ما توان خرید نداریم و لی برای شما فرقی نمیکنه کدوم بابا اون موقع سر کار باشه!
  • محسن IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    گل سالم تراکتور مقابل الاستقلال خطا اعلام شد با اینکه گلر الاستقلال به دفاع خودشون برخورد کرده بود. مافیای ششتقلال را می خواهند با حق کشی قهرمان کنند. الاستقلال نظام وظیفه را دور زد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس