عزیزی خادم پنجشنبه رفتنی می شود/ جنگ اساسنامه در فدراسیون فوتبال

جنگ قدرت در فدراسیون فوتبال وارد مراحل تازه ای شده و به نظر می رسد این دعوا تا پنج شنبه ادامه دارد.

به گزارش مشرق، بعد از آنکه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون به اساسنامه استناد کردند تا عزیزی‌خادم را عزل کنند و بعد از آن که جنگ علنی شد، رئیس فدراسیون فوتبال هم تصمیم گرفت از تمام ابزار خود از جمله همین اساسنامه که به آن رجوع شده، استفاده کند تا شاید ماندگار شود. در واقع عزیزی‌خادم آخرین تیر های ترکش خود را رها می کند تا بلکه یکی از آنها بگیرد و بتواند همچنان روی صندلی شماره یک ساختمان سئول بنشیند. بعد از اینکه مشخص شد عزیزی‌خادم در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هفت یا هشت مخالف دارد او با رجوع به اساسنامه و توسط کمیته اخلاق دو نفر را محروم کرد! تا تعداد اعضا در جلسه پنجشنبه به عدد ۹ برسد حالا اگر از این ۹ نفر نصف به علاوه یک یعنی پنج نفر رای به عزل عزیزی‌خادم بدهند، کار تمام است اما این به معنای ناامید شدن رئیس فدراسیون فوتبال نیست. به موازات این اتفاقات شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه عزیزی‌خادم از طریق نهادهای بالاتر هم مشکلاتی پیدا کرده و به همین دلیل طی روزهای گذشته بر تعداد مخالفان او اضافه شده است البته یکسری ادعاها سند و مدرکی ندارد و به هر حال باید صبر کنیم و اتفاقات روزهای آینده را ببینیم اما آنچه مسلم است جنگ اساسنامه و جنگ قدرت در ساختمان سئول بالا گرفته و طرفین هر کاری می کنند تا به هدف خود برسند.

بیشتر بخوانید:

بازی مشکوک کمیته اخلاق غیرقانونی فوتبال!/ تهدید کافی است

نکته دیگر این که بعضی از اعضای هیئت رئیسه مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند که واقعاً خنده دار است آنها که طی ماه‌های گذشته سکوت کرده بودند حالا شمشیر را از رو برای عزیزی‌خادم بسته اند و آخرین تلاش های خود را برای رفتن و انجام می‌دهند. اگر عزیزی‌خادم جایی آتو نداشته باشد این شانس را دارد که در جنگ قدرت پیروز شود اما در غیر این صورت کمترین شانس را خواهد شد و احتمالا باید شاهد حضور یک سرپرست موقت در راس فدراسیون فوتبال باشیم. در این ماجرا بحث‌های چون مشاوران عزیزی خادم، ماجرای مهدوی‌کیا، قضیه شرکت اسرائیلی و خیلی مباحث دیگر هم مطرح است که البته باز هم باید دید مخالفان چقدر سند و مدرک دارند و چطور می‌توانند عزیزی خادم را با این اسناد محکوم کنند.

 هرچه هست بسیار بعید به نظر می رسد دل کسی برای خود فوتبال بسوزد چه اگر غیر از این بود شاید امروز اساساً فردی به نام شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نبود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    هیییی اینا میخوان خدمت کنن ،چه خدمتی؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس