کد خبر 1338764
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
حمایت دبیرکل سابق از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال/ اقدام آنها برای عزل عزیزی خادم نشانه دمکراسی در تشکیلات ورزشی است

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال تأکید کرد هیئت رئیسه فدراسیون می‌تواند در صورت داشتن ابهام از رئیس فدراسیون سؤال کند.

به گزارش مشرق، منصور قنبرزاده درباره درخواست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: من اطلاعی در این زمینه ندارم و نمی‌توانم قضاوت کنم، ولی این موضوع نشان می‌دهد دموکراسی و آزادی در تشکیلات ورزشی ما وجود دارد که کمتر به آن عادت داشتیم. در اساسنامه، هیئت رئیسه فدراسیون اختیاراتی دارد. احتمالاً ابهاماتی برای آنها وجود دارد که باید برطرف شود.

وی افزود: این حق هیئت رئیسه است که اگر ابهاماتی باشد سؤال کند. نباید این را به‌عنوان تهدید ببینیم، بلکه این را باید فرصت دید که آزادی عمل در فدراسیون‌ها ما به جود آمده است. همانطور که گفتم من در جریان جزئیات آن نیستم و با توجه به اینکه در هیئت رئیسه مسئولیتی ندارم نمی‌توانم خیلی در این مورد اظهارنظر کنم.

قنبرزاده در واکنش به این موضوع که کمیته اخلاق نیز در مقابل اقدام اعضای هیئت رئیسه مهرداد سراجی یکی از اعضای هیئت رئیسه را محروم کرده است، گفت: من هم این را از رسانه‌ها شنیدم که چنین اتفاقی افتاده است. قطعا باید دلایل  متقن و مستند بررسی شود تا قابل اظهارنظر باشد. خیلی به این موضوع اشراف ندارم که اظهار نظر کنم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس