یحیی در سوپرجام اشتباه بزرگی کرد / بازیکن ۱۱ میلیاردی در پرسپولیس چه می کند؟ / استقلال با مربی کاربلد ایتالیایی خطرناک شده است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: همین رضا اسدی که می گویند ۱۱ میلیارد تومان قراردادش است وسط زمین چه می کرد؟ همین طور حامد لک که اصلا نفهمیدیم چه طور آن گل را خورد؟

به گزارش مشرق، پنج شنبه گذشته وحید قلیچ دروازه بان پرسپولیس در دهه ۶۰ به دفتر باشگاه و ملاقات رضا درویش رفت. پیشکسوت پرسپولیس پس از ملاقات با رضا درویش از وحشتناک بودن بدهی های این باشگاه حرف می زند همچنان از شکست تیمش در سوپرجام ناراحت است.

* پنج شنبه گذشته به ملاقات رضا درویش رفتید؟

- بله، بالاخره یک مدیری بالای سر پرسپولیس آمد که هم پیشکسوتان را می شناسد و هم برای آنها احترام قائل است. برخلاف مجید صدری که آن همه از او حمایت کردم ولی جلوی در به نگهبان باشگاه سفارش می کرد آن قدر قلیچ را معطل کنید که خسته شود و برود!

* جدا؟!

- بله، این خیلی بد است. من همیشه از او حمایت کردم و هیچ اهانتی هم به صدری نکرده بودم . خیلی از دستش ناراحت هستم. اصلا انتظار این کار را نداشتم.

* بگذریم! مهم ترین مسئله ای که در دیدار با درویش در باشگاه مشاهده کردید یا به گوش شما رسید چه بود؟

- وقتی میزان بدهی باشگاه پرسپولیس را شنیدم سرم سوت کشید!

* مگر بدهی باشگاه چقدر است؟

- باورتان نمی شود یک چیزی حدود ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی دارد!

* به چه کسی یا کسانی؟!

- به هر کسی که فکرش را بکنید پرسپولیس بدهکار است. خدا به دوست خوبم رضا درویش کمک کند وگرنه تسویه کردن این بدهی وحشتناک غیر ممکن است. هر مدیری که آمده بدهی روی بدهی قبلی گذاشته و رفته است.

* بگذریم! شکست در سوپرجام خیلی تلخ بود و یک معدنچی جدید هم پیدا کرد. مهدی شیری؟!

- قضیه معدنچی خیلی فرق می کرد. مهرزاد بازیکنی بود که به هر دلیلی از چشم علی پروین افتاده بود اما هواداران او را دوست داشتند. مهدی شیری من نمی دانم چرا آن تکل را زد و...

* به نظر شما تنها مقصر شکست سوپرجام مهدی شیری بود؟

- نه، خیلی ها بد بودند همین رضا اسدی که می گویند ۱۱ میلیارد تومان قراردادش است وسط زمین چه می کرد؟ همین طور حامد لک که اصلا نفهمیدیم چه طور آن گل را خورد؟

* یک مقدار توپ پس از برخورد به سر کولی بالی چرخید و به همین خاطر مهارش سخت بود. نبود؟

- نه، اتفاقا توپی که به زمین می خورد ضربش کم می شود و خوراک دروازه بان هاست. حامد لک باید به راحتی آن ضربه را مهار می کرد اما...

* اما چی؟

- حرف بزنیم باز به دوستان بر می خورد!

* منظور شما تمرینات داوود فنایی است؟

- نه، من با هیچ کس در پرسپولیس مشکلی ندارم. اتفاقا یحیی گل محمدی را هم خیلی دوست دارم و همیشه هم از او حمایت کرده ام منتهای مراتب یک سئوال هم دارم. اینکه چرا بعد ازآن که مهدی شیری کارت زرد اول را گرفت او را تعویض نکرد؟

* اتفاقا بازی قبلی با فولاد خوزستان در هفته شانزدهم بلافاصله پس از اینکه منوچهر صفروف کارت زرد گرفت، یحیی گل محمدی او را از زمین بیرون کشید و مهدی شیری را جایگزین کرد؟

- این بار هم باید شیری را بیرون می کشید. مهدی شیری عصبی بود و با داور مسابقه هم جرو بحث می کرد. کاش یحیی گل محمدی این بازیکن را تعویض می کرد چون این تعویض هم به نفع پرسپولیس و یحیی بود و هم خود مهدی شیری! الان هم امیدوارم دوستان از حرف من ناراحت نشوند. این یک قانون فوتبالی است که وقتی یک بازیکن کارت زرد می گیرد و در زمین عصبی نشان می دهد باید نسبت به تعویض او اقدام کرد.

* بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل نساجی مازندران است. این دیدار را چطور می بینید؟

- مطمئن باشید یک بازی بسیار سخت پیش روی ماست. نساجی مازندران یک تیم سختکوش است که سرمربی، گلر و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. از حالا به بعد هر بازی برای پرسپولیس حکم سوپرجام را دارد و باید بچه ها با تمام وجود مقابل حریفان به میدان برود. دیگر حق هیچ اشتباهی وجود ندارد.

* چرا؟

- واقعیت امر این است که استقلال با مربی ایتالیایی کاربلد خودش خطرناک تر از همیشه شده است. من کاری به امتیاز اهدایی فدراسیون فوتبال به استقلال ندارم. پرسپولیس باید خودش باشد و اگر خودش باشد کافی است تا هر حریفی را پشت سر بگذارد. باید سوپرجام و شکست مقابل فولاد خوزستان را فراموش کرده و از همین بازی با نساجی برای قهرمانی لیگ برتر استارت بزنیم. هرچند بازی آسانی پیش روی پرسپولیس نیست ولی برای جا نماندن از کورس مدعیان قهرمانی محکوم به برد هستیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    خوب وقتی وحدت رو بازی نمیدی شیری رو بازی میدی همین میشه دیگه . شیری برای دفاع اصلا خوب نیست شاید اگه جلوتر بازی میکرد تلاشش به پرسپولیس کمک میکرد
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 2
    قطعا با الطاف داوران تیم استقلال قهرمان لیگ و حذفی میشه
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 3
    همون کاری میکنه که‌ قاسمی نژاد پیر و پانزده میلیاردی رو نیمکت استقلال انجام میده
  • سیدجعفرکاظمی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    ورزش اساسا چیز خوبی است منتها وقتی روی 11میلیاردواینطورمسائل میپرد دیگه ازخوبی آن کاسته میشود. یعنی میشودبورس وبنگاه داری!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس