کد خبر 1338221
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
بیانی: حاضرم استقلال بد بازی کند ولی قهرمان شود/مجیدی می‌داند تیمش باز هم بازیکن می‌خواهد

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت:استقلال بد بازی کند و قهرمان شود بهتر از این است که خوب بازی کند ولی در پایان فصل قهرمان نشود.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی در خصوص دیدار استقلال مقابل پیکان و ادامه روند بردهای این تیم در مسابقات اظهار داشت: جام حذفی با لیگ 2 مقوله متفاوت است. مجیدی امسال بیشتر افکارش را درگیر لیگ کرده چون استقلال چند سال است که قهرمان لیگ نشده است.

وی افزود: ارقام و نتایج امسال نشان می‌دهد استقلال با تغییراتی که انجام داده شروع خوبی داشته، این تیم بهترین خط دفاع را دارد و تا به حال نباخته است. قهرمانی نیم فصل خوب است ولی خود مجیدی می‌داند تیمش هنوز کامل نیست. او نیاز دارد چند بازیکن به تیمش اضافه کند. حردانی بازیکنی است که می‌تواند به استقلال کمک کند ضمن آنکه یک هافبک ازبک هم آمده که امیدوارم در ادامه راه او هم دست مجیدی را بگیرد.

بازیکن سابق استقلال تاکید کرد: معتقدم در کنار یزدانی باید یک بازیکن با تجربه به خط دفاع استقلال اضافه شود.15 بازی سنگین در پیش است و تمام بازی ها سخت. تیم هایی که شانس قهرمانی دارند تلاش می‌کنند و پایین جدولی ها هم برای بقا مبارزه می‌کنند. مجیدی آنقدر با هوش است که قطعا می‌داند تیمش چند مهره دیگر می‌خواهد.او می‌داند 15 بازی سخت و فشرده نیاز به نفرات جایگزین خوب دارد. به جز یکی دو مورد بازیکنانی که به عنوان جانشین وارد بازی ها می‌شوند کمک چندانی به سبک بازی تیم نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

استقلال در کنار رئال، میلان و لیورپول +عکس

بیانی در پاسخ به این سوال که با اضافه شدن حردانی و بازیکن ازبک باز هم حس می‌کند استقلال به بازیکن جدید نیاز دارد گفت: بله همینطور است،تمام بازی های نیم فصل مشکل است. ذوب آهن هم تیم خوبی است.  استقلال در دیدار آتی سیاوش یزدانی را هم در اختیار ندارد، برخی بازیکنان غیر قابل جانشین هستند، یزدانی جزو همان دسته از بازیکنان است و هر بازیکنی نمی‌تواند جای او را پر کند. امیدوارم غیبت این مدافع به تیم ضربه نزند.شاید در غیاب این بازیکن مجیدی سیستم دفاعی‌اش را تغییر بدهد و با 2 دفاع مرکزی بازی کند.

وی در خصوص اینکه کارشناسان معتقد هستند استقلال خوب بازی نمی‌کند عنوان کرد: وقتی که لیگ تمام شود نمی‌گویند به این حرف‌ها توجه نمی‌شود. استقلال قهرمان شود و خوب بازی نکند بهتر از این است که خوب بازی کند و قهرمان نشود. در تاریخ به جام و قهرمانی نگاه می‌کنند. ممکن است استقلال خوب بازی نکند ولی ساختار دفاعی تیم خیلی خوب کار کرده و این یک نکته مثبت است.ضمن آنکه از قدیم شرایط به این شکل بوده که اگر تیم گل نخورد استقلال آنقدر قدرت دارد که به تیم‌های دیگر گل بزند.همانطور که اشاره کردم تمام فکر و ذکر مجیدی قهرمان کردن این تیم است.

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص اینکه چه تیم‌هایی را در پایان فصل مدعی قهرمانی می‌بیند گفت: تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند زیاد نیستند. استقلال، سپاهان و پرسپولیس مدعیان اصلی محسوب می‌شوند. ممکن است گل‌گهر چند هفته خوب بازی کند ولی حفظ تیمش در کل فصل برای مدعی شدن سخت است. یکسری تیم‌ها مثل هوادار می‌خواهند امسال در لیگ بمانند و در سالهای بعد جبران کنند. برخی تیم‌ها مثل فولاد به فکر سهمیه آسیایی هستند ولی فقط 3 تیم شانس قهرمانی دارند که از آنها اسم بردم. 

بیانی یاد آور شد:از هواداران استقلال می‌خواهم از تیمشان حمایت کنند. حمایت آنها می‌تواند خیلی به مجیدی کمک کند. درست است که انتقاد می‌شود ولی امیدارم این انتقادات مغرضانه نباشد. اگر استقلال و مجیدی آرامش داشته باشند بدون شک می‌توان به موفقیت در پایان فصل خوشبین بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    اون وقت چه ارزشی داره؟ همینطوری که داوران به شما لطف دارن
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 1
    چه ایرادی داره خوب بازی کنه قهرمان هم بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس