استقلال مستأجر صدر جدول است؛ صاحبخانه دارد برمی‌گردد/ همه‌کاره استقلال مربی ایتالیایی است نه فرهاد مجیدی/ ناراحت کاپیتانی پرسپولیسم

وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس گفت: فرهاد مجیدی که مربیگری بلد نیست و همه کاره تیمش همان مربی ایتالیایی است؛ لااقل احترام بزرگترش را نگه دارد.

به گزارش مشرق،  وحید قلیچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و حرکت سایه به سایه اش با صدرنشین جدول لیگ برتر، اختلاف نظر تارتار با مجیدی، همچنین بازگشت رامین‌رضاییان به جمع قرمزپوشان پایتخت اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران را چطور ارزیابی کردید؟

زمین ورزشگاه مشهد خوب نبود ولی پرسپولیس ثابت کرد که روی آسفالت هم بازی کند کسی حریفش نمی‌شود. ما باید می‌بردیم و بچه‌ها با اینکه تیم کاملشان در مشهد حضور نداشت ولی غیرت کردند و یک برد سه امتیازی دلچسب آوردند.

بازی با آلومینیوم را چطور پیش بینی میکنید؟

این بازی را هم می‌بریم. پرسپولیس باید طوری مقابل رقبایش بازی کند که هنوز سوت داور به صدا در نیامده دو بر صفر جلو باشد. همانطور که در بازی با نساجی در همان ۱۰ دقیقه اول دو گل زد این بار باید جلوی آلومینیوم هم با همین قدرت ظاهر شود. ضمن اینکه از این بازی رامین هم به تیم اضافه میشود.

بازگشت رضاییان به جمع پرسپولیسی‌ها چقدر به این تیم کمک می‌کند؟

باید از رامین تشکر کنم که مرا رو سفید کرد و جلوی هواداران دروغگو نشدم. من قول داده بودم که رامین به پرسپولیس می‌آید و همین طور هم شد. رامین یک بازیکن با تعصب و پرسپولیسی دو آتشه است. یک فوتبالیست تمام عیار که هم در کار دفاعی به تیم کمک می‌کند و هم در حمله. قول میدهم پرسپولیس با وجود رامین رضاییان دیگر به هیچ تیمی‌امان نمیدهد.

چطور؟

تا الان که وحید امیری و ترابی در چپ بودند و چپ پرسپولیس قوی تر از راست بود. حالا با حضور رامین و بازیکن تاجیکستانی که بد هم کار نکرد، قطعاً سمت راست پرسپولیس هم قدرت پیدا می‌کند. کمال هم که راه افتاده و گل می‌زند. فقط بحث کاپیتانی مطرح شده که من ناراحتم.

استقلال مستأجر صدر جدول است؛ صاحبخانه دارد برمی‌گردد/ همه کاره استقلال مربی ایتالیایی است نه فرهاد مجیدی/ ناراحت کاپیتانی پرسپولیسم

ناراحت کاپیتانی پرسپولیس؟

بله شنیدم درباره کاپیتانی بحث‌هایی مطرح شده که مرا نگران کرد. امیدوارم بچه‌های تیم خودشان این موضوع را حل و فصل کنند تا دشمن شاد نشویم. نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم. پرسپولیس تا اینجای فصل با انبوه مشکلات مالی و مدیریتی و کمبود بازیکن توانسته خودش را در بهترین شرایط قرار بدهد و حیف است که به خاطر یک موضوع پیش پا افتاده آرامش درونی تیم را به هم بریزیم. قطعاً بزرگترهای تیم این موضوع را حل و فصل می‌کنند.

یعنی چه کسانی؟

کریم باقری، افشین پیروانی و یحیی نباید اجازه بدهند اتفاقی بیافتد. اینها همه بزرگان فوتبال ایران هستند که همه به آنها احترام می‌گذارند حتی استقلالی‌ها.

گفتید استقلال، فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند فاصله سه امتیازی اش با این حریف را جبران کند؟

فاصله ما با استقلال برای این سه امتیاز شده که دو امتیاز ناجوانمردانه از گل گهر کم کردند و به این تیم هدیه دادند. نمی‌دانم این تیم دیگر چه چیزی می‌خواهد. فدراسیون که با آنهاست، داوری که با آنهاست. توپ که به تیر دروازه شان می‌خورد. فرهاد مجیدی هم که اصلا مربیگری بلد نیست می‌آید جواب مهدی تارتار که چند سال از او بزرگتر است را طوری می‌دهد که حرمتش را نگه نمی‌دارد. باور کنید تا همینجا هم که آمده‌، مربی ایتالیایی همه کاره تیم استقلال بوده است. قول میدهم از همین هفته نتایج استقلال تغییر می‌کند و پرسپولیس با قدرت به خانه اش برمی‌گردد. استقلال مستأجر موقتی صدرجدول است وگرنه سند صدر جدول به نام پرسپولیس خورده و به زودی هم به خانه اش برمیگردد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • سیدمختار موسوی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    11 1
    توپ هایی که بیرون چار چوب بود طوری برا دفع توپ می رفت که گل بخودی می زد .به جای مهاجمان حرف باید خودشو می گرفتن.
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 11
    شیر مادر حلالت
  • Amit IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    4 0
    یک ب پیشکسوت اینقدر کم شعور نمی شود . آدم از داشتن برخی آدم ها در کشور خجالت میکشه
  • استقلال بزرگ IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    3 0
    خحالت بکش
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    3 0
    آقای قلیچ کم فیلم هندی ببین کمی از داشته هات بگو
  • امیراس اس IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    5 0
    بازم پیداش شد.
  • پرسپولیس سروراستقلاله IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 6
    دقیقاهمینطوره روی اسفالت هم باشه برنده میشه وقهرمان حتی توسنگلاخ رودخانه هم بازی کنه همیشه خوش میدرخشه. فقط نمیدونم کیسه هاچندروزی رسیدن به صدرجدول به لطف امتیاز نابحقی ک ازگل گهرگرفت جوگیرشدن. اون ازمجیدی ک باتکبر ومنیت میگه چرابازیکن مارانمبریدتیم ملی یجورباتهدیدوتوهین میگه انگاری تیم بارسلوناهست خخخ عزیزم هنوزکلی بازی مونده تااوسط جدول نزول خواهیدکرد. پرسپولیس موتورش روشن شده تازه مشکلاتش حل شده
  • مهدی IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    6 0
    آخه عمو سیبیل ، شما یه افتخار از دوران فوتبالت بگو اگر ما چیزی یادمون اومد بعدش حرفتو قبول میکنیم !!! بازی ملی شما چند تاست ؟ تو کدوم تیم مربی بودی ما خبر نداریم؟
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    5 0
    دوستان پرسپولیسی لطفا این آقا رو تحویل بگیرید گناه داره.
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    3 0
    آره بابا تو بلدی و رفقات. اصلا تو خوبی عزیزم.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    6 2
    جونمی فرهاد. بترکه چشم حسودات. ماشاالله پسر. خدا نگهدارت باشه.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    5 0
    این دیگه چی میگه؟ یه عده پیشکسوت لومپن در فوتبال ما هست که هر از گاهی مایه نشاط جامعه میشن.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    4 0
    تو زنده ای هنوز؟
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    4 0
    آقای قلیچ فقط در مورد تیم خودت صحبت کن. میخوای دیده بشی از تیمت تعریف کن.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 0
    دشمن!
  • علیرضا IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 0
    زیادی داری تند میری، حواست به دور و ور باشه که نخوری
  • ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    3 0
    آقا وحید بزرگی به سن وسال نیست بزرگی به عقل هست آقا فرهاد عقلش بزرگ هست برو برای خودت فکر کن تا بزرگ بشی
  • رضا IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    2 1
    یکی این بنده خدا را از خواب بیدار کنه بگه بیدار شو بابا مسعود دوره ش تموم شد رفت دیگه از اون جام ها خبری نیست، تو کتاب تاریخ بخون، دوره مزد آن گرفت که جان برادر کار کرد، است. ، بچه لوس ننر رو بیدار کنید، گناه داره.دوره زور بازوست که لنگ و لنگپرستها اون رو ندارن.
  • َA--R IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    آقا فرهاد وجود نداره. حالا فرناز خانم ، بچه خوشگل پاکدشت مامازندی بگی یه چیزی. 5سال خفه شدین. فکر میکنین الان خبریه. نه جیگر. امسال هم باز سرورتون. تاج سرتون. بالا تر از پدرتون دوباره قهرمانه . پس خفه.
  • سعید قلیچ IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    1 0
    آقای قلیچ شما بی ادب هستید در خصوص استقلال حق اظهار نظر نداری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس