کد خبر 1337726
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
چشم کودک 9 ساله روشن شد

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال از مشارکت این مجتمع با هدف حمایت از سلامت دانش آموزان نیازمند در طرح مهربانی مهر خبر داد و گفت: عمل جراحی چشم کودک ۹ ساله لردگانی با موفقیت انجام شد.

به گزارش مشرق، شاهرخ رامین،رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال در خصوص طرح مهربانی مهر، گفت: طرح مهربانی مهر به منظور حمایت از دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار کشور، توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مطرح و در سطح جمعیت هلال احمر استان ها اجرایی شد.

وی افزود: بر همین اساس بیماران نیازمندی با مشکلات چشمی مزمن از سوی جمعیت هلال احمر استان تهران شناسایی و جهت درمان به این مجتمع معرفی شدند.

 رامین ادامه داد: در همین راستا اولین بیمار با مشکل جابجایی و عارضه در لنز داخل چشمی و بینایی یک دهم درصد توسط محمدحسن شاه حیدری پزشک متخصص چشم و فلوشیپ شبکیه تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: هزینه‌های عمل این کودک که از شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری به مجتمع دارویی درمانی هلال ایران معرفی شد، توسط خیری نیکوکار تامین شده است. اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ادامه این رویه در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری حاضر می شوند و سایر نیازمندان این حوزه شناسایی می شوند.

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال تصریح کرد: عمل جراحی مذکور بر روی کودکی انجام شد که توسط تیم جوانان استان تهران در روستای ده کهنه شهرستان لردگان شناسایی شده بود.

وی متذکر شد: خانواده این کودک توانایی تامین هزینه عمل جراحی را نداشتند که با کمک خیر تهرانی این امر تسهیل شد و امید است پس از نصب لنزها این کودک لردگانی بینایی خود را به صورت کامل بدست آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    1 0
    "امید است پس از نصب لنزها این کودک لردگانی بینایی خود را به صورت کامل بدست آورد" یا "چشم کودک ۹ ساله روشن شد" ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس