کد خبر 1337645
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کارفرما نمایه کارگر نمایه کارگران نمایه حقوق کارگران نمایه کارگاه نمایه کارگاه تولیدی نمایه

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: شناسایی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی به‌ویژه واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال از برنامه‌های اصلی این سازمان است.

به گزارش مشرق، رضا رحیمی، معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صبح امروز در آیین معارفه سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: سمنان یکی از قطب‌های بزرگ علمی و صنعتی کشور بوده و از مناطقی محسوب می‌شود که به خاطر منابع و سرمایه انسانی و عمق علمی آن همواره مورد توجه این سازمان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

پیشرفت‌ خیره‌کننده ایران در فناوری نانو

وی افزود: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فراهم آوردن زمین و زیرساخت‌های مناسب سرمایه‌گذاری به‌منظور استقرار و احداث واحدهای صنعتی در کنار حمایت از صنایع کوچک است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: شناسایی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی به‌ویژه واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال از برنامه‌های اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

بیشتر بخوانید:

«‌صنعت» پیش از انقلاب در قالب مونتاژ تعریف می‌شد

رحیمی تصریح کرد: راه‌اندازی واحدهای صنعتی راکد و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید از طریق رفع مشکلات آن‌ها و تعامل و همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

وی، سمنان را یکی از استان‌های موفق در مباحثی چون صادرات، احیای واحدهای راکد، دانش‌بنیان شدن واحدها و نیز حمایت از صنایع کوچک برشمرد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: سمنان جزو استان‌ها و امیدهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در توسعه صنعتی است.

رحیمی با بیان اینکه امروز صنعت توانسته فشارهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان را به حداقل برساند، گفت: این حوزه توانسته است به‌عنوان پیشران در ایران اسلامی نقش ایفا کند.

وی با اشاره به چالش آب در کشور یادآور شد: استقرار صنایع کم‌آب‌بر و دانش‌بنیان در استان سمنان باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهرهای کوچیک هم هستند IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    1 0
    امکانات را از استان تهران. کرج. قزوین و ... منتقل به شهر های کوچک تر کنید مردم عاشق چشم و ابروی شهرهایی مثل تهران و قزوین و کرج .... نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس