هادی حجازی‌فر: ۹۰ درصد «موقعیت مهدی» واقعی است/ با بازیگری خداحافظی می‌کنم

هادی حجازی‌فر، کارگردان فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» گفت: این فیلم را با قلبم ساختم و ۹۰ درصد آن بر اساس واقعیت است، حتی لوکیشن‌ها را ساختیم تا به واقعیت وفادار باشیم.

به گزارش مشرق، هادی حجازی‌فر کارگردان فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» با حضور در استودیو فارسینما پیرامون جدیدترین اثرش گفت: واکنش تماشاچیان بسیار امیدوارکننده بود، مخصوصا که سالن اهالی رسانه، سالن خطرناکی است.

وی افزود: درباره شهید باکری، زنده‌یاد ملاقلی‌پور هم ۲ مستند ساخته بود. به نظرم کسی که در این حیطه وارد می‌شود، نباید خیلی منطقی جلو برود، باید با قلبش فکر کند و من این فیلم را با قلبم ساختم.

حجازی‌فر افزود: فکر می‌کنم این شهدا را می‌شناختم و انگیزه‌های متعددی برای ساخت این فیلم داشتم. مثلا یکیش لشکر عاشورا و ترک‌زبان بود که در صحبت‌های حاشیه‌ای نشست فیلم «آتابای» بیان شد.

۹۰ درصد «موقعیت مهدی» واقعی است/ با بازیگری خداحافظی می‌کنم

این کارگردان سینما درباره وفاداری فیلمش به واقعیت گفت: بر اساس مستندات و خاطرات کار کردم و برای دراماتیزه کردن آنها، با این مواد خامی که در اختیار داشتم، بازی کردم. می‌توانم بگویم ۹۰ درصد فیلم بر اساس واقعیت است. برای همین در شهرک دفاع مقدس کار نکردم، چون جاده بصره کوه و تپه نداشته است، بخاطر همین مجبور شدیم جزیره مجنون را بسازیم تا نزدیک به واقعیت باشد. حدود ۱۰ بار فیلمبرداری ما متوقف شد، به دلیل کمبود بودجه، آب و هوا و...

هادی حجازی‌فر گفت: بعد از این همه سال وقتش رسیده به آدمهایی که بلدند قصه بگویند اعتماد کنیم و خداراشکر در تلویزیون که سخت‌گیر است، این اتفاق رخ داد و بسیار به حضور آقای جبلی امیدوارم.

وی ادامه داد: هدفم فیلمسازی است و اگر بتوانم خانه بخرم، بازیگری را کنار می‌گذارم، چون جهان مورد علاقه من نیست و مختصات لازم را برای بقا و دوام در بازیگری ندارم. البته که سینما خیلی با من مهربان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    0 0
    دمت گرم جهان مورد پسند هیچکس نیست خدایا خودت فقط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس