تقدیر مرکز اسناد دفاع مقدس از حجازی‌فر به خاطر ساخت «موقعیت مهدی»

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با صدور نامه‌ای خطاب به کارگردان فیلم «موقعیت مهدی» از تلاش‌های او برای ارائه تصویری هنرمندانه از زندگی سرداران شهید مهدی و حمید باکری قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با صدور نامه‌ای خطاب به هادی حجازی‌فر کارگردان فیلم «موقعیت مهدی» از تلاش‌های این فیلمساز و بازیگر سرشناس کشور برای ارائه تصویری هنرمندانه از زندگی سرداران شهید، مهدی و حمید باکری قدردانی کرد.

متن نامه این مرکز خطاب به هادی حجازی‌فر به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای هادی حجازی‌فر کارگردان محترم فیلم «موقعیت مهدی»

سلام علیکم

عرصه هنر برای پرداختن به مقام شامخ شهیدان والامقام عرصه عشق و دلدادگی به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است که شما با گام نهادن در این عرصه توانستید موفقیت چشمگیری را در روایت هنرمندانه زندگی سرداران پرافتخار سپاه اسلام شهیدان مهدی و حمید باکری به دست بیاورید. در این راستا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده و نهفته در ذات هنر برای انتقال مفاهیم ارزشی، تلاش برای خلق اثری بدیع، جذاب و فاخر را وجهه همت خود قرار دادید که با نیت خالص همراه و به بار نشست.

فیلم «موقعیت مهدی» روایت زندگی مجاهدانه و عارفانه دو قهرمان بزرگ ملی در دفاع مقدس شهیدان مهدی و حمید باکری، اثری گویا در حوزه دفاع مقدس است که علاوه بر توجه به قالب‌های هنری با روایت هنرمندانه زندگی یکی از قهرمانان بزرگ ملت ایران زمینه را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به ویژه در موضوع «تهاجم ترکیبی» همواره کرده و می‌تواند سرآغاز اقدامات تازه باشد.

این فیلم حاوی پیام‌های روشن و شفاف است که هم در میان فرماندهان، رزمندگان دوران دفاع مقدس و هم در میان جوانان و مردم عزیز ایران تأثیرگذار خواهد بود.

زحمات و تلاش‌های جناب عالی، هنرمندان نقش‌آفرین این فیلم و همه دست اندرکاران ساخت این اثر وزین را ارج می‌نهیم و با اذعان به این که شکوه و رونق این رویداد فرهنگی در گرو تلاش خستگی ناپذیر است، توفیق روزافزونتان را مسئلت داریم.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس