کد خبر 1337258
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
خرید جدید آبی پوشان به بازی نرسید/ غیبت عجیب مربی بدنساز استقلال

در شرایطی که دیدار تیم‌های استقلال و پیکان از دقایقی دیگر در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود مربی بدنساز آبی‌پوشان کنار این تیم حضور ندارد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پیکان و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه دستگردی در شرایطی برگزار می‌شود که بازیکنان دو تیم ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* سعید مهری هافبک تیم استقلال از فهرست این تیم برای مسابقه امروز خط خورده است.

* سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، امین قاسمی‌نژاد، جعفر سلمانی، امیرعلی صادقی، رودی ژستد، رضا آذری، سبحان خاقانی و ارسلان مطهری نیمکت‌نشینان استقلال در این مسابقه هستند.

* محمد ناصری، امیرحسین غلامی، منصور باقری، دانیال جهانبخش، محمدمهدی محبی، پیمان رنجبری، عرفان شهریاری و رضا کاخساز روی نیمکت پیکان نشسته‌اند.

* تیم فوتبال استقلال در شرایطی وارد زمین شد که بهزاد نوشادی مربی بدنساز این تیم برای گرم کردن بازیکنان کنار آبی‌پوشان حضور نداشت. گابریل پین و صالح مصطفوی نظاره‌گر گرم کردن آبی‌پوشان بودند.نوشادی چند روز پیش با انتشار یک استوری گلایه‌هایی از عدم پرداخت مطالبات، نداشتن زمین و ... پرداخته است.

* علیرضا رضایی که دروازبان فیکس استقلال در این مسابقه است با امیرحسین حسینی به گرم کردن پرداخت.

* سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال کنار زمین حضور پیدا کرد.

*نام صالح حردانی مدافع جدید استقلال در بین اسامی این تیم دیده نمی شود. این بازیکن تنها یک جلسه تمرین تاکتیکی برای آبی پوشان انجام داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس