کد خبر 1337113
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
طعنه سنگین سرمربی برکنار شده عراق

سرمربی تیم ملی عراق که پس از شکست برابر ایران و تساوی مقابل لبنان از سمت خودش برکنار شد؛ به تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، زلیکو پتروویچ مربی اهل مونته نگرو که به عنوان جانشین ادووکات هدایت تیم ملی عراق را در دست گرفت در این خصوص اظهار داشت: من به دنبال بازارگرمی نیستم و همیشه حقیقت را گفته‌ام. سه پیشنهاد از باشگاه‌های بزرگ را با مبالغ مالی بیشتر از فدراسیون عراق رد کردم تا به تیم ملی این کشور کمک کنم.  هدف من این بود که تحولی در فوتبال عراق به وجود بیاورم.

پتروویچ اضافه کرد: شما فکر کرده‌اید با یک دست گرمکن و لباس تمرین می‌توانید به جام جهانی صعود کنید؟ عراقی‌ها جام جهانی را فقط می‌توانند از تلویزیون تماشا کنند. ۲۰ سال دیگر به حرف من می‌رسید و خواهید گفت حق با تو بود!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 0
    دقیقا همین افکار شامل حال مدیران ورزشی ما هم میشه ,تنها فرق تیم با عراق وجود لژیونرها بود نه چیزدیگه
  • سیامک DE ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 2
    آن سختی ها و نداشتن ها است که به انسان انگیزه پیشرفت و قدرت می دهد و نه داشتن تعداد فراوان لباس تمرین و یا داشتن بهترین زمین چمن و بهترین استادیوم .اکثریت کشورهای افریقایی نه استادیوم زیبایی دارند و نه زمین چمن خوبی دارند و نه لباسهای ورزشی گران قیمت در تن دارند ولی فوتبالشان در سطح جهان حرف اول را میزند و تیمی در اروپا وجود ندارد که حداقل یگ بازیکن افریقایی در آن تیم نداشته باشد
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      0 0
      مهمترین نکته استعداد ذاتی و زیر ساخت فوتبال پایه هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس