فیلم/ تبدیل درمانگاه میلیاردی تامین اجتماعی به مطب!

فرماندار شهرستان هشترود گفت: با صرف هزینه‌ای بیش از ۳۰ میلیارد تومان در چند سال گذشته برای درمانگاه تامین اجتماعی، متاسفانه اکنون به یک مطب تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، فرماندار شهرستان هشترود گفت: با صرف هزینه‌ای بیش از ۳۰ میلیارد تومان در چند سال گذشته برای درمانگاه تامین اجتماعی که برای بیش از ۱۲ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی شهرستان‌های هشترود و چاراویماق قرار بود خدمات ارائه شود متاسفانه اکنون به یک مطب تبدیل شده است.

وی کلید این درمانگاه را پس ۶ ماه روشن کرد و در این بازدید با در قفل شده دندانپزشکی این درمانگاه مواجه شد که از زمان افتتاح این درمانگاه با وجود دستگاه‌های پیشرفته و مدرن حتی یک بار هم مورد استفاده قرار نگرفته بود.

توری همچنین از آزمایشگاه این درمانگاه بازدید کرد و مشاهده کرد این آزمایشگاه دارای انواع مختلف دستگاه‌ها برای تشخیص آزمایشگاه است اما مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و هیچ گونه آزمایشی در این درمانگاه انجام نمی پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 2
    متاسفانه استان متمول آذربایجان شرقی امکانات بیمصرف زیاد دارن، نمونه هاشو زیاد در سطح استان میبینید، اگر جای دیگه بود انتقال میدادن به جایی که استفاده شه، الان کسی جرات داره دست بزنه، فردا براش مریض و دکتر فراهم میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس