پیش‌بینی نکردن ظهور انقلاب اسلامی یکی از شکست‌های متعدد آمریکاست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا شکست‌های اطلاعاتی متعددی داشته که از جمله آن، عدم پیش‌بینی ظهور انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سه جانبه وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و اطلاعات ناجا ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌ فجر و ماه مبارک رجب‌المرجب، گفت: آمریکا شکست‌های اطلاعاتی متعددی داشته که از جمله آن، عدم پیش‌بینی ظهور انقلاب اسلامی بود و شکست آمریکایی‌ها در عدم پیش‌بینی و ظهور انقلاب اسلامی ناشی از عامل مهمی است که همیشه از دید آن‌ها پنهان بوده و آن سنت‌های الهی و باورهای اعتقادی ما است.

همچنین سخنران بعدی همایش سردار اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود که در سخنانی اظهار کرد: عوامل ضد انقلاب از مطالبات به حق مردم در برخی تجمعات سوء‌استفاده و نسبت به این موضوع موج‌سواری می‌نمایند که این عوامل باید رصد، شناسایی و با آن‌ها برخورد شود.

وی، یکی از دغدغه‌های امنیتی را افزایش سلاح غیرمجاز در استان‌های مرزی برشمرد و بر اقدام مشترک سازمان‌های اطلاعاتی با این پدیده تأکید کرد.

فرمانده کل ناجا در این همایش، به همبستگی و تعامل جامعه اطلاعاتی و مجهز شدن به تجهیرات پیشرفته روز تأکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس