حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی‌صادقی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی گفت: انقلاب اسلامی ایران احیاگر دین اسلام بود و نیروهای مسلح ایران حافظان ایران، دین و مکتب هستند.

به‌ گزارش مشرق، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بزرگ سیاسی نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: هیچ نظامی بدون قدرت نمی‌تواند بماند؛ پس باید قوی شد تا ماند. به‌ویژه در زمانی که همه با زور اقدام می‌کنند و منطق حرف زدن ندارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی با بیان این‌که نیروهای مسلح در حکومت دینی سه ویژگی دارند که در دیگر حکومت‌ها ندارند، افزود: نخستین ویژگی نیروهای مسلح نظام اسلامی این است که در کنار این که باافتخار حافظ جغرافیای خاکی هستند، حافظ مکتب و دین هم هستند. کشوری که در همه دوران‌ها خاک آن را دزدیدند، در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حتی یک وجب آن را نتوانستند ببرند.

او اضافه کرد: نیروهای مسلح تنها از ایران دفاع نمی‌کنند، بلکه از اسلام و رسول‌الله هم دفاع می‌کنند و قرآن هم مجاهدت مجاهدان را می‌ستاید. خداوند در قرآن رنگ را بر رنگ و جنس را بر جنس برتری نداده، اما مجاهد را بر غیرمجاهد ترجیح داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: نیروهای مسلح ما سربازان دین خدا و سنگرنشینان حقیقت خدایی هستند و برای دفاع از دین خدا تنها عملیات نظامی نمی‌کنند، بلکه خوبی‌ها و نیکی‌های بسیاری در این راه انجام می‌دهند.

حاجی‌صادقی اضافه کرد: دومین ویژگی نیروهای مسلح نظام اسلامی، خدمت چندوجهی آنان است که هم در جبهه‌ها حضور دارند و هم در دیگر موضوعات مانند کرونا به‌هنگام و باکیفیت حضور پیدا کردند. همچنین در جنگ نرم، در حوزه سلامت، در فتنه‌ها و در هر جایی که مردم نیاز داشته باشند حضور مؤثر دارند.

او سومین ویژگی نیروهای مسلح نظام اسلامی را ولایی بودن و تحت ولایت‌الله قرار داشتن عنوان کرد و افزود: تا حق و باطل وجود دارد، جنگ در زندگی انسان‌ها پایانی ندارد. جنگ همواره میان جبهه انبیا و شیاطین وجود داشته و خواهد داشت و دشمن نیز دشمنی خود را خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: تفاوت مؤمنان و کفار در این است که در زیر کدام پرچم می‌جنگند؛ در جبهه مؤمنان، فرمانده ولی خدا است و ولایت و رهبری تنها راه رسیدن به ولایت‌الله است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی‌صادقی تأکید کرد: ارزشمندترین و عزیزترین بندگان خدا را می‌توان در نیروهای مسلح ایران اسلامی پیدا کرد و باید شاکر آن بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقالب اسلامی گفت: این حکومت احیاگر اسلام ناب است و نسبت به آینده، عالم را آماده نهضت ظهور می‌کند.

او اضافه کرد: اکنون برخی که می‌خواهند انقلاب ۴۲ ساله را ببینند تنها همه مشکلات را می‌بینند، اما باید نیمه پر لیوان را هم دید. انقلاب اسلامی ایران فرازونشیب داشته اما هرگز توقف نداشته است. دشمنان نیز همواره به آن حمله کرده‌اند و همواره نیز مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند.

حاجی‌صادقی با اشاره به این‌که ما دین اسلام را احیا کردیم، افزود: اسلام شعب ابیطالب هم دارد؛ که البته این بی‌مسئولیتی و برخی کم‌کاری‌های مسئولان را توجیه نمی‌کند و باید مشکلات حل شوند.

این مسئول سپاه پاسداران گفت: بصیرت یعنی بازی نخوردن و نباید عملیات فریب دشمن ما را از عملیات اصلی بازبدارد.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر هم گفت: نیروهای مسلح جمهوری ایران در زمین، دریا و هوا در حال مرزداری هستند.

سردار علی رزمجو افزود: در استان بوشهر نیروهای مسلح و مردم با وحدت در تمامی صحنه‌های انقلاب  به‌ویژه صحنه‌های سیاسی حضوری همراه با بصرت دارند و با اعتقاد کامل ولایت‌مدار هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس