کد خبر 1365935
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
فراخوان ۲۰۰۰ خودروی فراری در چین به دلیل نقص فنی

خودروسازی فراری ۲۲۲۲ خودروی خود را که از۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ به چین وارد شده‌اند، به‌خاطر مشکل احتمالی سیستم ترمز آنها فرامیخواند.

به‌گزارش مشرق به نقل از رویترز، خودروسازی فراری اعلام کرد ۲۲۲۲ خودروی خود را در چین به‌خاطر مشکل احتمالی سیستم ترمز آن فرامیخواند.

این فراخوانی خودروهای مدل ۴۵۸ ایتالیا، ۴۵۸ اسپشیال، ۴۵۸ اسپشیال اِی، ۴۵۸ اسپایدر، ۴۸۸ جی‌تی‌بی و ۴۸۸ اسپایدر را دربر می‌گیرد و مخصوص خودروهایی است که بین مارس ۲۰۱۰ تا مارس ۲۰۱۹ وارد شده‌اند. این فراخوانی از ۳۰ مه آغاز می‌شود.

طبق گفته یکی از منابع نزدیک به این شرکت، این فراخوانی بخشی از یک اقدام وسیع‌تر خودروسازی فراری در رابطه با همین مسئله برای مدل‌هایی است که در این دوره تولید شده‌اند. فراری یک کمپین فراخوانی هم در آمریکا در نوامبر سال گذشته میلادی به راه انداخت.

در صنعت خودرو، فراخوانی‌ها و زمان‌بندی آن‌ها معمولاً توسط مقامات هر کشور پس‌از بروز مشکلات یا با اعلام سازنده خودرو تصمیم‌گیری می‌شود.

شرکت فراری اعلام کرد: «امنیت و سلامت مشتریان اولویت اول ماست. ما طبق دستورالعمل‌های ایمنی و امنیتی برای اطمینان از درست کار کردن سیستم‌ها و فرآیندها در تمام زمان‌ها عمل می‌کنیم».

طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت این شرکت که به ۲۰۱۴ یعنی زمانی‌که هنوز بخشی از گروه فیات بود برمی‌گردد، فراری ار ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۱ کلا حدود ۵۴۰۰ خودرو در چین فروخته که شامل هنگ‌کنگ و تایوان هم می‌شود.

سهام شرکت فراری در بورس میلان ۳.۱ درصد پایین آمده‌است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 1
    چه خوش گفت ... پاکزاد که رحمت بر آن تربت پاک باد:« نگاه به شرق وقتی شرق نگاهش به غربه معنی نداره»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس