کد خبر 1336836
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
«ماکرون» وارد مسکو شد

رییس جمهور فرانسه هم اکنون وارد فرودگاهی در مسکو شد و قرار است تا ساعاتی دیگر در خصوص موضوعات بین المللی به ویژه تنش های ادعایی غرب در مرز مسکو- کی‌یف با رییس جمهور روسیه گفتگو کند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی راشا تودی، هواپیمای حامل «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه هم اکنون در فرودگاهی در مسکو پایتخت روسیه بر زمین نشست.

«امانوئل ماکرون» پیش از سفرش به مسکو به رسانه فرانسوی زبان BFM در این خصوص گفته بود: پیرامون این سفر و مذاکرت با همتای روسی خود (ولادیمیر پوتین) خوشبین هستم.

«ماکرون» وارد مسکو شد

به گزارش راشا تودی، رییس جمهور فرانسه قرار است در دیدار با ولادیمیر پوتین همتای روس خود در خصوص موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی و همچنین درخواست مسکو پیرامون تضمین های امنیتی گفتگو کند.

ماکرون پس از پایان این سفر یعنی فردا سه شنبه عازم اوکراین خواهد شد تا با مقامات این کشور ملاقات کند.

هدف ماکرون از سفرهای مذکور حل و فصل بحران ادعایی غرب بر سَر اوکراین است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیاوش IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    3 0
    وااااااااااااای.... ببین چطوری داره به مکرون توهین می کنه! دستش رو گذاشته روی زانوش، پشت دستش به مکرونه! تازه اونا "گل پشت و رو نداره" ندارن! منابع آگاه گفتن پوتین هی فرق سر مکرون رو نگاه می کرده! میدونید معنیش چیه؟! یعنی پوتین داره به مکرون میگه.... نه، خجالت می کشم نمی تونم بگم! میگن وزارت امور خارجه روسیه رو احضار کرده، بهش گفتن بی ادب!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس