مسکن نمایه

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد درباره میزان وام‌های قرض‌الحسنه و بلاعوض احداث مسکن مددجویان در شهرها و روستاها توضیح داد.

به گزارش مشرق، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، برخی از معاونان و مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره)،به برخی از سرفصل‌ها و برنامه‌های ارائه شده به مددجویان تحت پوشش این نهاد و همچنین افراد نیازمند پرداختند.

"محمود توکلی" مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با اشاره به ارائه خدمات در حوزه مسکن از سوی کمیته امداد به مددجویان و نیازمندان در طول سال‌های گذشته گفت: از سال ۱۳۶۸ تا به امروز، ۳۲ سال از مجموعه خدمات امداد می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

هزینه‌ مصرف گاز مددجویان کمیته امداد رایگان می‌شود

وی تصریح کرد: کمک کمیته امداد در بخش مسکن مددجویان در ارتباط بااحداث، تکمیل و خرید مسکن در حوزه شهری و روستا را شامل می‌شود.

توکلی در ارتباط با تسهیلات کمیته امداد به نیازمندان و مددجویان در راستای احداث مسکن و تعمیر گفت: سرانه و کمک‌های امداد در زمینه مسکن در دو بخش بلاعوض و قرض‌الحسنه تشکیل شده است؛ در سرفصل احداث و تکمیل مسکن مددجویان سرانه پرداختی در بخش قرض‌الحسنه که از طریق صندوق امداد ولایت کادرسازی می‌شود ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و در بخش بلاعوض در روستاها میزان آن بر اساس ظرفیت مشارکتهای مردمی استان‌ها تا ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند همچنین در بحث مسکن شهری سرانه قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون تومان صندوق امداد ولایت و در بخش بلاعوض و اعتبارات مرکز ۵۰ میلیون تومان حداکثر و سرانه تعهد استان در قالب مشارکتهای مردمی تا ۷۰ میلیون تومان مازاد بر آن افزایش می‌یابد.

دانلود

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امدادگر IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 0
    مسئولین کشور خجالت بکشند و مقامات امداد هم ساکت نباشند من امدادگرم با این چندرغاز چه جوری جواب اینهمه مددجوی خانه خرابم را بدهم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس