کد خبر 1336015
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی فیلمی از اظهارات کارشناس لبنانی شبکه راشاتودی در واکنش به اظهارات کارشناس سعودی را منتشر کرد.

 خلیل نصرالله، کارشناس بخش عربی شبکه راشاتودی گفته که"خنثی سازی پروژه تکفیری‌ها در منطقه در قیقت مبارزه با پروژه رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه است؛ از ما می‌خواهند سلاحی که با آن از خودمان دفاع کردیم تحویل آنها بدهیم!"

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    5 0
    واقعأ که این سعودی مظهر گاو است. می گوید حزب الله تا به حال کی با اسرائیل جنگیده است؟ احمق بیشعور مثلأ می خواهد دست پیش بگیرد و داعش و القاعده را تبرئه کند که در سراسر حیات ننگینشان حتی یک گلوله به سمت اسرائیل شلیک نکردند و اسرائیل آنها را تیمار و تربیت می کند و به قتل عام مسلمانان می فرستد.
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    3 0
    تحویل سلاح ،،؟! تعجبی ندارد مفتی آل سعود کوره ! بی غیرتی بالاتر ازاین نمیشه که ازحزب الله بخواهید با اسراییل بجنگه و راه هوایی را برای مثال ایران باز کنید . یمن ، سوریه ، عراق تروریست‌های عربستانی هستند اما با یهود نه ؟! اگر رسول الله ( ص ) بودند با صهیونیستها دوست بود یا فلسطین را آزاد میکرد ؟! واقعا که بدبختید و عاقبت تان با عبری ها باشه ! من. دارم عبری یاد میگیرم تا بااسرای صهیونی صحبت کنم عربی هم که خوب بلدم ،! از سران کمپ دیوید کی مونده که آل سعود هم بمونند ،؟ انشالله همه سلاحهای عربستان به دست مجاهدین عربستان میرسند تا باهاشون با آمریکا وصهیونیستها بجنگند ،! سلاح بدید أل سعود تا بفهمیدبادست خودتون دست مجاهدان راه خدا را پر کرده اید.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    واقعأ که این سعودیها خائن هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس