کد خبر 1335883
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
ساعات نفس‌گیرِ آخرین تلاش‌ها برای نجات «ریان»

مقامات مغربی ضمن گزارش آخرین تلاش‌ها برای نجات «ریان» کودک مغربی، نسبت به موفقیت عملیات‌های امدادی ابراز امیدواری می‌کنند.

به گزارش مشرق، تلاش‌ها برای نجات «ریان» کودک مغربی همچنان ادامه دارد و مقامات این کشور امیدوارند تا ساعتی دیگر وی را نجات دهند.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی» یکی از مقامات کشور مغرب ضمن اشاره به این نکته که گروه‌های امداد و نجات تنها سه متر با کودک فاصله دارند، گفت: یک صخره کوچک سبب سه ساعت تاخیر در عملیات نجات ریان شد.

این کودک پنج‌ساله مغربی از ظهر روز سه‌شنبه، به درون یک چاه خشک ۳۲متری در روستاهای شمال این کشور افتاده است؛ که تلاش‌ها برای نجات و خارج کردن او تاکنون ادامه دارد.

«عبدالهادی التمرانی» یکی از اعضای کمیته تشکیل‌شده برای نجات ریان، در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده است که انهدام این صخره سه ساعت زمان می‌برد؛ چراکه حفر سریع به دلیل احتمال فروریختن چاه ممکن نیست.

وی در ادامه گفت: «همچنان به زنده‌بودن این کودک امیدواریم و از خداوند می‌خواهیم تا ساعاتی دیگر حامل خبرهای خوشی باشیم».

پیش از این «نزار برکه» وزیر ارتباطات مغرب در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مقامات این کشور باتوجه به پیچیدگی این عملیات به دلیل شکنندگی خاک زمین، تمام احتمالات برای نجات ریان را بی‌فایده دانسته‌اند.

با این حال و براساس گزارش خبرنگار آناتولی، تلاش‌های شبانه‌روزی برای نجات این کودک همچنان ادامه دارد؛ و صبح امروز گروه‌های امداد و نجات یک مخزن آهنی بزرگ را به نزدیکی محل حفرانتقال داده‌اند.

کارشناسان معتقدند که این عملیات به مرحله تثبیت مخازن برای اطمینان از عدم وجود رانش زمین رسیده است و انتظار می‌رود که این مخازن ورود نیروهای امدادی برای نجات این کودک را امکان‌پذیر کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    خدایا به حق بزرگی و عظمت خودت امید خانواده این کودک معصوم رو نا امید نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس