کد خبر 1335812
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
مواد مخدر

سخنگوی گمرک گفت: هروئین به شکل برگه زردآلو، پادری و روفرشی آغشته به مواد مخدر، جاسازی شیره تریاک در جعبه معرق کاری شده و پارچه آغشته به مواد، از کشفیات گمرک در هفته گذشته بوده است.

به گزارش مشرق، طبق اعلام گمرک، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: کارکنان گمرک "دوغارون" در استان خراسان رضوی، در هنگام کنترل مسافران ورودی به کشور، ازکیسه حاوی برگه زردآلو یک کیلو و ۹۶۰ گرم هروئین فشرده شده که کاملاً به شکل برگه‌های زردآلو درآورده بودند از یک تبعه افغانستانی کشف کردند و در موردی دیگر نیز پارچه‌ای به وزن چهارکیلو و ۷۲ گرم که آغشته به مواد مخدر بود نیز از دیگر فرد افغانستانی کشف و برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات ذیصلاح شد.

لطیفی در خصوص کشفیات گمرک در بخش امانات پستی نیز گفت: کارکنان بخش امانات پستی گمرک توانستند از جعبه چوبی معرق کاری شده به مقصد انگلستان، یک کیلو و ۵۵ گرم شیره تریاک کشف کنند.

وی افزود: محموله پادری و روفرشی به وزن پنج کیلو و ۱۱۵ گرم که آغشته به هروئین بود نیز با دقت عملِ همکارانِ گمرک، در بخش امانات پستی فرودگاه حضرت امام (ره) به استرالیا نرسید.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    ولا آدم نمیشن مسئولین آزادش کنید اینقدر جوان شهید دادیم امثال حاج مهدی توسنگ یک سال هم مهلت بدن هر که ترک نکرد زنده تو کویر لوت دفنش کنند دنبالش کمتر میرن آزاد بشه نمیخواهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس