کد خبر 1335698
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
تلفات کرونا در آمریکا به بیش از ۹۰۰ هزار نفر رسید

آمارهای دانشگاه جانز هاپکینز نشان می‌دهد تلفات ویروس کرونا در آمریکا به بیش از ۹۰۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش مشرق، بحران شیوع ویروس کرونا در سراسر آمریکا به نگرانی عمده‌ای تبدیل شده و آمارهای جدید نشانگر ادامه روند صعودی تلفات در این کشور است.

بیشتر بخوانید:

فوت ۱۲ هزار و ۴۴۹ نفر بر اثر کرونا در جهان در ۲۴ ساعت گذشته +جدول

وبگاه اطلاع رسانی کنگره آمریکا به نقل از دانشگاه جانز هاپکینز نوشت: تلفات ویروس کرونا در آمریکا روز جمعه از مرز ۹۰۰ هزار نفر گذشته است.

گسترش سریع سویه اومیکرون ویروس کرونا سراسر ایالات متحده را فراگرفته است. این در حالی است که کمتر از دو ماه قبل تلفات ویروس کرونا در آمریکا به ۸۰۰ هزار نفر رسیده بود.

در حالی که واکسن کرونا به وفور در دسترس شهروندان آمریکایی است ولی تازه ترین آمارها نشان می دهد تنها ۶۴ درصد جمعیت این کشور به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند. اکثر کسانی که به خاطر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند، کسانی هستند که واکسن نزده‌اند.

آمریکا یکی از بالاترین نرخ مبتلایان سرانه در جهان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را در اختیار دارد. از هر ۱۰۰ هزار آمریکایی بیش از ۱۵ هزار نفر تاکنون به این ویروس مرگبار مبتلا شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    فکر کنم 10 روزی هست که آمار تلفات کرونا در آمریکا 900 هزار نفر رو رد کرده تا همین امروز در سایت worldometers آمار تلفات کرونا در آمریکا 924530 نفر ذکر شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس