برنامه سخت سرخ‌ها در ۵ هفته کلیدی/ پرسپولیس قهرمانی را تکرار می‌کند؟

پرسپولیس ۵ بازی دشوار در هفته‌های پایانی لیگ برتر دارد که شاید سرنوشت آن‌ها را تعیین کند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس رقابت بسیار حساسی در نیم‌فصل دوم برای قهرمانی خواهد داشت و حتی تفاضل گل نیز می‌تواند در تعیین تیم قهرمان تاثیرگذار باشد و به همین دلیل کوچکترین اشتباه شاید قهرمانی را از یک تیم بگیرد.

 سرخپوشان که اولین بازی نیم فصل دوم خود مقابل فولاد را با پیروزی پشت سر گذاشتند امیدوارند که این روند را در سایر بازی‌ها نیز ادامه دهند با این حال پیروزی در بازی‌های ابتدای نیم فصل دوم برای شاگردان گل‌محمدی حائز اهمیت است چرا که این تیم در پنج بازی پایانی خود در لیگ برتر باید چهار بازی را در بیرون از تهران برگزار کنند که این امر کار پرسپولیسی‌ها را در کورس قهرمانی با تیم‌های استقلال و سپاهان سخت خواهد کرد.

 پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر باید در خانه ذوب آهن اصفهان به میدان برود، در هفته بیست و هفتم نیز در شرایطی که میزبان سپاهان اصفهان است با حکم کمیته انضباطی این دیدار در خارج از تهران برگزار خواهد شد.

سرخپوشان در هفته بیست و هشتم نیز مهمان تراکتور تبریز هستند و در هفته بیست و نهم در تنها دیدار خانگی خود در ۵ هفته پایانی از پدیده مشهد پذیرایی می‌کنند و در نهایت در هفته پایانی لیگ برتر نیز در شیراز با فجرسپاسی روبرو می‌شوند تا در ۵ بازی خود تنها یک مصاف خانگی با تیم مشهدی داشته باشند و این امر کار شاگردان گل‌محمدی را در کورس قهرمانی سخت می‌کند.

به همین دلیل گل‌محمدی باید از همین الان به فکر روزهای پایانی نیم فصل باشد و با یک بدنسازی مناسب و تقسیم قوا تیم را برای این ۵ بازی کلیدی آماده کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    در ادوار لیگ برتر در ۱۳ دوره از ۲۰ دوره کمتر از دو امتیاز بین تیم‌های اول و دوم وجود داشته و حتی تفاضل گل نیز باعث شده قهرمان یک جام تغییر کند به همین دلیل در حالی که اکثر قهرمانی‌ها با اختلاف امتیاز اندک به دست آمده برای همین این امتیاز کمک معیشتی بابا حمید خیلی جالب نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس