کد خبر 1335385
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
شوخی مرگبار جان جوان دهه هفتادی در کهنوج را گرفت

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از وقوع یک فقره قتل بر اثر تیراندازی در این شهرستان خبرداد و گفت: در این رابطه چهار نفر بازداشت شده‌اند.

به گزارش مشرق، سحرگاه امروز پس از کسب گزارش وقوع تیراندازی در یک ساختمان در حال احداث در شهر کهنوج بلافاصله کاراگاهان پلیس در صحنه حاضر و تحقیقات اولیه آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: متاسفانه در این تیراندازی یک جوان دهه هفتادی به ضرب گلوله اسلحه شکاری جان باخته بود و بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی عوامل قتل آغاز شد 
این مقام قضایی افزود:نهایتا صبح امروز متهم اصلی توسط پدر و عمویش خود را به مرجع انتظامی معرفی کرده است.
دادستان کهنوج بیان کرد:متهم در بازجویی اولیه خود اعتراف کرده است به همراه دوستش پس از پایان عروسی به محل یک ساختمان نیمه کاره که محل پاتوق سایر دوستانش بوده مراجعه کرده و قصد ترساندن دوستانش توسط یک قبضه سلاح شکاری داشته که متاسفانه  پس از تیراندازی گلوله به دوستش اصابت میکند و فوت می‌نماید.
رضایی ضمن گلایه مندی از وفور سلاح های غیرمجاز در منطقه گفت:متاسفانه در دسترس بودن سلاح منجر به وقوع فجایع جبران ناپذیری مثل حادثه سحرگاه امروز می شود.
وی مردمان جنوب استان کرمان را دارای فرهنگی غنی و کهن دانست و تاکید کرد: می‌توان با فرهنگ‌سازی دربین اهالی منطقه واهتمام سران طوایف نسبت به جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز اقدام کرد.
دادستان کهنوج اعلام کرد: این آمادگی در دستگاه قضایی و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی وجود دارد افراد با مراجعه به این اماکن نسبت به تحویل سلاح های جنگی و غیرمجاز خود اقدام نمایند و از رافت اسلامی بهره‌مند شوند و از تخفیفات قانونی استفاده کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    6 1
    جمع کنید خوب سلاح های غیرقانونی رو
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      2 0
      سلاح قانونی بود .
  • سیامک DE ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    5 3
    یادتان باشد تمامی افراد غیر نظامی که صاحب اسلحه گرم و سرد می باشند و در منازلشان اسلحه دارند ،از لحاظ روحی و روانی انسانهای بسیار خشمگین و عصبی و پرخاش گری هستند .این چنین افراد ی اگر یکدفعه کمی خشم شان بالا برود سریع و بدون درنگ دست به اسلحه هایشان خواهند برد یک انسان عاقل و فهمیده و آرام هرگز دنبال اسلحه نمیرود پس بنابرین هرگز این چنین افرادی را دست کم نگیرید
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    چرا کلت گازی ممنوع هست حداقل تک تیر را آزاد کنید
  • آرمان IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    هیچ کجای دنیا،اینقدر مفت آدم ها کشته نمیشن،یعنی توی آمریکا که تو هر خونه چندتا تفنگ هست و خرید صلاح قانونی و راحت و ارزان هست،امکان نداره این تعداد قتل تصادفی بر اثر شلیک های اشتباهی یا ناگهانی اتفاق بیفته،تازه اوتا ۴برابر ما جمعیت دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس