کد خبر 1335288
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
صیادمنش خیلی زود دل سرمربی هال سیتی را به دست آورد

سرمربی هال سیتی از توانایی های فردی و رفتاری ستاره ایرانی اش به وجد آمد.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش در هفته جاری به صورت قرضی برای مدت ۶ ماه از باشگاه فنرباغچه ترکیه راهی دسته یک لیگ انگلیس و به تیم هال سیتی ملحق شد.

هنوز چند روز از پیوستن مهاجم ملی پوش ایرانی به تیم انگلیسی نمی گذرد که سرمربی گرجستانی هال سیتی از هماهنگ شدن سریع این بازیکن با بقیه تیم به وجد آمد و او تمجید کرد.

بیشتر بخوانید:

اللهیار صیادمنش با قراردادی قرضی به هال سیتی پیوست

هال سیتی قرار است فردا (شنبه) در رقابت های دسته اول انگلیس به مصاف تیم پرستون می رود. در همین رابطه  شوتا آرولادزه سرمربی هال سیتی به تمجید از ستاره ایرانی اش پرداخت و گفت: از نحوه سازگاری صیادمنش به این سرعت شگفت زده شدم.انگلیسی او به اندازه کافی خوب است و از اولین جلسه (تمرین) او با بازیکنان بسیار فعال به نظر می رسید، اما باید اشاره کنم که این گروه متشکل از بازیکنان باتجربه است، آنها به خوبی از او استقبال کردند.

شگفت زدگی سرمربی تیم انگلیسی از حضور صیادمنش

وی افزود: هیچ کس باعث نمی شود آنهااحساس متفاوت یا جدید بودن کنند. صیادمنش دو سه روز دیگر به خوبی هماهنگ می شود.

سرمربی هال سیتی ادامه داد: من او را بعد از تمرین دیدم که ایستاده بود و با بازیکنان صحبت می کرد. دیدن این صحنه عالی است. این چیزی است که ما از طرف خودمان انتظار داریم تا به سرعت به این بازیکن کمک کند تا با  بقیه تیم سازگار شود. اگر جلسه فردا خوب پیش برود، قطعا او را ترکیب تیم در دیدار شنبه خواهم دید. امیدوارم در بازی بعدی از او استفاده کنم.

شگفت زدگی سرمربی تیم انگلیسی از حضور صیادمنش

صیادمنش در سال ۲۰۱۹ از استقلال راهی فنرباغچه شد اما ستاره جوان به دلیل سن پایین جایی در ترکیب تیم بزرگ ترکیه ای پیدا نکرد و دوبار به صورت قرضی به تیم های استانبول اسپور و زوریا اوکراین منتقل شد.

دوران طلایی صیادمنش در یک سال و نیم گذشته به همراه زوریا در لیگ برتر اوکراین ایجاد شد. او نشان داد بازیکنی موثر در خط حمله است و می تواند پیشرفت زیادی کند. با درخشش ستاره ایرانی در لیگ اوکراین مشتریان زیادی پیدا کرد که در نهایت هال سیتی موفق به شکار این مهاجم ملی پوش ایرانی با پرداخت ۲ میلیون یورو شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس