کد خبر 1335204
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
کشف 8 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در خراسان‌شمالی

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: ۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش بیش از ۱ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مجید یگانه پور، فرمانده انتظامی اسفراین، امشب در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی‌ اقدام به نگهداری و استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی بام قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران محل نگهداری این دستگاه‌ها را شناسایی کردند، گفت: با سرعت عمل و اقدام به‌موقع مأموران و طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل موردنظر ۸ دستگاه ماینر قاچاق و ۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و تعداد ۷ قطعه اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بابیان اینکه ارزش این تعداد دستگاه ماینرها ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه ۱ نفر متهم دستگیر که مراتب پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه اموال مکشوفه تحویل سازمان اموال تملیکی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاری داخلی است، از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AU ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 1
    باسلام.بسیار کار ارزشمندی،اما ای کاش از ریشه این رمز ارزهای رو می خشکندید،که اینطور از برق و یارانه مردم و انرژی غیرقابل جبران پذیری استفاده نکنند! یکی از دلیل افزایش قیمت کارت گرافیک و قطعا کامپیوتر در بازار کامپیوتر! همین افرادی هستن! (من شنیدم،میرن و با هر قیمتی هست! میخرن!به تعداد بالا!)رمزارزها کاملا غربی هستن و کار امریکا و غربه .. ! (خوب میدونی چه چیزی بسازه،که انرژی و وقت و مال و ثروت مردم جهان بخصوص مسلمان رو نابود کنه!) . به نظر میاد،اگر اینترنت ملی بود،میشد،جلو این رمز امرزها رو گرفت! و نذاشت،از دروازه کشور! برای کارهای زشت خود استفاده کنند..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس