آمریکا به دنبال اعزام ۱۵ هزار تروریست به عراق است

«محمود الهاشمی» رئیس اندیشکده مطالعات راهبردی «الاتحاد» عراق اعلام کرد که آمریکا با حفاظت از تروریست ها در سوریه به دنبال اعزام ۱۵ هزار تروریست به عراق است.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، «محمود الهاشمی» رئیس اندیشکده مطالعات راهبردی «الاتحاد» عراق روز چهارشنبه از هدف آمریکا برای استقرار ١٥ هزار تروریست در زندان‌های سوریه و در نهایت اعزام آنها به عراق برای ایجاد بحران خبر داد.

الهاشمی اعلام کرد: دلیل زنده نگهداشتن و حفاظت از این تعداد تروریست و استقرار آنها در زندان‌های سوریه چه در حسکه و چه در اردوگاه الهول بی ثباتی منطقه است که آمریکا سعی دارد از این طرق تروریست‌ها را به کشورهای عربی اعزام کند تا ناامنی و بحران ایجاد کند.

الهاشمی تاکید کرد: سازمانی مانند نیروهای دموکراتیک سوریه نمی‌تواند زندانی را که شامل بیش از ۱۵ هزار تروریست باتجربه از بیش از ٤٠ کشور جهان است کنترل کند.

وی تاکید کرد که عراق باید بر ضرورت حفاظت از مرزهای این کشور در برابر این تهدیدات تروریستی به عنوان هدف نخست تاکید کند چرا که این تروریست‌ها فقط به سمت عراق حرکت می‌کنند.

مدیر این مرکز در پایان تاکید کرد که کارخانه‌های آمریکایی به صورت مداوم به تولید تروریسم و تروریست ادامه می‌دهند و آنها را به سمت عراق هدایت می‌کنند تا با ایجاد بحران منافع خود را دنبال کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس