کد خبر 1334860
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲
هشدار به ۱۰۹ میلیون آمریکایی برای دومین طوفان بزرگ در یک هفته

همزمان با نزدیک شدن دومین طوفان بزرگ آمریکا ظرف یک هفته، برای بیش از ۱۰۹ میلیون نفر هشدار آب و هوایی صادر شده است و ۳.۶ میلیون نفر دیگر در هشدار سرمای شدید قرار گرفته اند.

به گزارش مشرق، به گفته اداره ملی هواشناسی آمریکا "طوفان بزرگ زمستانی" که قرار است ایالت های کلرادو تا ورمونت را تحت تاثیر قرار دهد، در شب گذشته بخش های مرکزی آمریکا را درنوردید.

 طبق پیش بینی ها، این طوفان بر مناطق جنوب آمریکا بیشترین تاثیر را خواهد داشت. انتظار می رود یخبندان گسترده در مناطق جنوبی آمریکا باعث قطعی برق میلیون ها نفر شود.

بر اساس داده های پایگاه "فلایت اور" در روز چهارشنبه حدود ۲ هزار و ۳۰۰ پرواز در آمریکا لغو شده است.

این طوفان پس از مناطق جنوبی، به سمت شمال شرق آمریکا حرکت خواهد کرد. این درحالی است که مردم در شمال شرق آمریکا هنوز تحت تاثیر کولاک شدید هفته گذشته قرار دارند.

اداره ملی هواشناسی آمریکا از مردم خواست برای  شرایط آب و هوایی خطرناک و طولانی زمستانی و همچنین مختل شدن سفرها آماده شوند.

اوایل هفته جاری وزش باد شدید در منطقه نیویورک و بوستون پیش بینی و اعلام شد که نیوانگلند و شمال شرق از جمله نیویورک و بوستون احتمالا بیشترین آسیب را از طوفان پیش رو ببینند.

ماه گذشته نیز دو هزار و ۲۸۰ پرواز برنامه ریزی شده در آمریکا به دلیل شرایط هشدارآمیز و آماده باش شرق این کشور برای طوفان بزرگ زمستانی (برف و بوران) لغو شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    7 0
    انشاء الله خداوند متعال تلافی خونهای به ناحق ریخته زنان و کودکان افغانستان و عراق و یمن و فلسطین رو از این جنایتکاران بگیره . در جواب عده ای که ممکنه بگن دولت با ملت بیچاره فرق داره ... جناب این دولت و این سیاستمداران و این سربازان جنایتکار از بطن همین ملت خارج میشن . همین سربازانی که با جسد کودکان افغانستانی و عراقی عکس سلفی میگرن از داخل همین ملت شرور زاده شدن ... هر بلایی سر امریکا بیاد مایه مسرت و خوشحالیه
    • ملیحه IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      16 0
      منم موافقم
    • minooooo IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      1 0
      نژاد امریکائی از قوم عاد و لوط کثیف ترند . خدا همه شون رو به عذاب سخت دچار کنه
  • milad RU ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    2 0
    موافقم . مرگ بر ذات همه امریکائی های صهیونیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس