کد خبر 1334575
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
پایان همکاری پروفسور اسپانیایی با تیم ملی هندبال؛ «فرناندز» دلیلش را هم گفت

سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام از پایان همکاری خود با این تیم خبر داد.

به گزارش مشرق،‌ پس از پایان کار تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب جواز حضور در مسابقات جهانی، «مانوئل مونتایا فرناندز» سرمربی تیم ایران قراردادش به پایان رسید و از عربستان راهی اسپانیا شد تا شائبه پایان همکاری او با تیم ملی به وجود آید. 

این مربی اسپانیایی حالا با انتشار پستی در فضای مجازی از پایان همکاری‌اش با تیم ملی خبر داد و نوشت: 

بعد از مدتی حضور در ایران و صعود تیم ملی به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صلاح دیدم که به هدایت تیم ملی هندبال ایران ادامه ندهم. می‌خواهم از پاکدل به خاطر اعتمادش به من و از عزتی برای کمک‌هایش در تمام این مدت تشکر کنم. همچنین از همه بازیکنان (چه بازیکنانی که در مسابقات آسیایی با تیم بودند و چه آن‌هایی که در مسیر انتخابی حذف شدند) که با آن‌ها کار کردم به خاطر تلاش و فداکاری‌شان تشکر می‌کنم. آنها قهرمانانه برای کسب جواز قهرمانی جهان و کسب مدال جنگیدند. شما بازیکنان شگفت‌انگیزی هستید و من همیشه شما را در قلب خود نگه خواهم داشت. از کادرفنی برای کمک‌های‌شان و به ویژه به فرهان غضبان (عصای دستم) که در طول اقامتم در ایران به آن تکیه کردم، تشکر می‌کنم. اختلافات در مورد نیازهای یک تیم ملی باعث شد تا این تصمیم را بگیرم. این زمان‌ها برای مدیریت آسان نیست اما اینکه بخواهید جزو اولین‌ها باشید، خیلی بیشتر از این‌ها به کار نیاز دارد. از همه شما که در این مدت در این کشور بزرگ به من کمک کردید و باعث شدید احساس کنم در خانه‌ام هستم، تشکر می‌کنم.  

پایان همکاری پروفسور با تیم ملی!

حال باید دید فدراسیون هندبال کشورمان چه واکنش و چه تصمیمی در این خصوص خواهد داشت. تیم ملی هندبال ایران سال آینده باید به مسابقات جهانی لهستان - سوئد اعزام شود و به طور قطع باید سرمربی خود را هر چه زودتر معرفی کند.  

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس