کد خبر 1334459
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
خودرو

سوبارو اوت بک و شورولت بلیزر از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به بررسی آن‌ها پرداخته ایم.

به گزارش مشرق، از نظر دوست داران شورولت بلیزر و سوبارو اوت، به هم شبیه هستند. اما باید بررسی کرد که این شباهت ها در کدام اجزاست و تفاوت آن ها در چیست.

شرکت خودروسازی سوبارو در اوت بک، یک صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی ۱۱.۶ اینچی ارائه می‌دهد که از نظر اندازه قابل قبول بوده و در جهت عمودی تنظیم شده است تا کل داشبورد را پوشش ندهد. همه چیز از طریق صفحه نمایش کنترل می‌شود و بسیار سریع و روان عمل می‌کند.

این دستگاه همچنین با سیستم اپل کارپلی و اتو اندروید عرضه می‌شود، متن بزرگ و وضوح گرافیک کم در این خودروی جدید برای سال ۲۰۲۰ کمی قدیمی به نظر می‌رسد. پایین‌ترین مدل دارای یک جفت صفحه نمایش ۷ اینچی است که روی هم قرار گرفته‌اند، صفحه‌ بالایی عملکردهای صوتی/تلفن را کنترل می‌کند و کنترل‌های تهویه مطبوع و خودروی هندلینگ را صفحه نمایش پایینی بر عهده دارد.

مقایسه سوبارو اوت بک و شورولت بلیزر +عکس

مقایسه سوبارو اوت بک و شورولت بلیزر +عکس

بلیزر شورولت با هشدارهای تغییر مسیر و نقاط کور، به‌علاوه ترمز اضطراری و کروز تطبیقی ​​به عنوان بخشی از مجموعه ایمنی فعال جامع ارائه می‌شود، اما بیشتر آن‌ها فقط در نسخه RS و Premier ارائه می‌شوند و دو مورد اول در برخی از تریم‌های دیگر اختیاری هستند. با این حال، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی فعلی جنرال موتورز روی یک صفحه نمایش ۸.۰ اینچی استاندارد است و با استفاده از سیستم اپل کارپلی و اتو اندروید که هر دو گنجانده شده‌اند، استفاده از این دستگاه آسان است.

مقایسه سوبارو اوت بک و شورولت بلیزر +عکس

مقایسه سوبارو اوت بک و شورولت بلیزر +عکس

هم اوت بک و هم بلیزر یک جفت موتور بزرگ و کوچک ارائه می‌دهند. سوبارو دارای دو بوکسر فور است که نمونه کوچکتر آن با موتور ۲.۵ لیتری ارائه می شود که ۱۸۲ اسب بخار قدرت و ۱۷۶ پوند بر فوت گشتاور دارد. گزینه سطح بالا یک موتور ۲.۴ لیتری توربو دارد که ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۷ پوند فوت می‌تواند تولید کند.

مقایسه سوبارو اوت بک و شورولت بلیزر +عکس

مقایسه سوبارو اوت بک و شورولت بلیزر +عکس

موتور ۲.۵ لیتری شورلت ۴ قدرتی برابر با ۱۹۳ اسب بخار و ۱۸۸ پوند فوت تولید می‌کند، اما در بلیزر سنگین‌تر نباید انتظار داشت که سریع‌تر از سوبارو با مشخصات پایین‌تر باشد. از سوی دیگر، موتور ۳.۶ لیتری V۶ می تواند  ۳۰۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ پوند فوت قدرت تولید کند.

 این یک موتور با صدای قوی است که بلیزر را به کمک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک سریعتر از موتور توربو اوت بک به حرکت در می‌آورد، ویژگی که هر دو موتور شورلت دارند. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    0 0
    کاش میشد ما ایراتی ها یه بوق باهشون میزیدیم. یعنی میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس