کد خبر 1333959
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۳
وزیر خارجه انگلیس هم کرونا گرفت - کراپ‌شده

وزیر خارجه انگلیس از ابتلای خود به کرونا علیرغم دریافت سه دز واکسن خبر داد.

به گزارش مشرق، وزیر خارجه انگلیس دوشنبه شب به وقت تهران اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است.

«لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که  غروب سه شنبه آرمایش کرونای وی مثبت اعلام شده است. وی در توییتی نوشت‌ که خوشبختامه سه دز واکسن زده و از خانه در حالت قرنطینه به کار خود ادامه می‌دهد. وی قرار بود که به اوکراین سفر کند و بنابر این سفر وی به تعویق می‌افتد.

«بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس که خود قبلا به کرونا مبتلا شده بود مصر است که با توجه به واکسیناسیون گسترده در این کشور، نیازی به اعمال محدودیت‌های جدید نیست و سویه جدید اُمیکرون نیز نسبت به سایر سویه‌های این ویروس علائم ملایم‌تری دارد.

 نخست‌وزیر انگلیس در زمان ابتلا به کرونا  تاکید کرده بود که رهبری دولت را از طریق ویدئوکنفرانس ادامه خواهد داد. او گفت که با همدیگر با این ویروس مبارزه خواهیم کرد.

 وزارت دفاع انگلیس  چندی قبل اعلام کرد استقرار نیروهای نظامی در بیمارستان‌های این کشور را شروع کرده است. این وزارتخانه اعلام کرد با توجه به کمبود کادر درمان در انگلیس دویست نیروی نظامی برای کمک به «خدمات ملی سلامت» در لندن اختصاص یافته‌ است.

«ساجد جاوید» وزیر بهداشت انگلیس درباره استقرار نیروهای ارتش در بیمارستان‌ها گفت: «آن‌ها بار دیگر قدم پیش گذاشتند تا به کارکنان خدمات ملی سلامت که تمام شبانه‌روز در سطح پایتخت در حال کار هستند کمک کنند و در جایی که نیاز بیشتری وجود دارد به کادر درمان در طول این زمستان سخت یاری برسانند».

از سوی دیگر مدیر انجمن پزشکی انگلیس متذکر شد: «گرچه دولت ارتش را برای کمک در لندن بازگردانده است اما فراموش نکنیم که در واقع ما در حال حاضر در سطح ملی با مشکل مواجه هستیم. این یک مسئله ملی است و تاکنون با این سطح از کمبود کارکنان مواجه نبوده‌ایم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس