کشته شدن 2 پلیس آلمانی در نزدیکی پایگاه نظامی آمریکا

پلیس شهر کایزرسلاترن در آلمان از کشته شدن دو پرسنل پلیس در جریان تیراندازی افراد ناشناس نزدیک پایگاه نظامی آمریکا در منطقه خبر داد.

به گزارش مشرق، پلیس آلمان اعلام کرد که دو مامور پلیس این کشور روز دوشنبه حین گشتزنی معمول یک خودرو  و ایست بازرسی در حدود ۱۲ مایلی پایگاه ارتش آمریکا در «باومهولدر» در غرب آلمان به ضرب گلوله کشته شدند.

به نوشته وبگاه «استرایپس» پلیس شهر کایزرسلاترن گفت که این تیراندازی حین کنترل ترافیک حدود ساعت ۴:۲۰ صبح به وقت محلی رخ داد. سخنگوی اتحادیه پلیس روز دوشنبه گفت که ماوران کشته شده یک زن ۲۴ ساله که در حال تکمیل دوره آموزش آکادمی خود بود و یک همکار ۲۹ ساله وی بودند.

سخنگوی پلیس گفت که این دو پرسنل پلیس بعد از این حادثه بلافاصله از طریق بیسیم به پلیس گزارش دادند که تیراندازی شده است. سخنگوی پلیس آلمان گفت که پلیس نتوانست به این دو پرسنل خود کمک کند. ارفورت گفت که مشخص آیا این افسران مورد خاصی در خودروی مهاجمان دیده باشند یا اینکه این فقط یک بررسی معمولی بود.

پلیس گفت که عاملان این حادثه متواری شدند اما که تعقیب و گریز از منطقه «راینلاند-فالتس» به ایالت همسایه ادامه یافت. پلیس در بیانیه‌ خود اعلام کرده که در حال بازرسی محل حادثه و جمع‌آوری شواهد است، هر چند از هویت واقعی ضاربان و خودروی مورد استفاده توسط آن‌ها اطلاع ندارد. به گفته این نهاد، دستکم یکی از عاملان این حادثه  مسلح بوده است.

«کوزل» شهری با ۵۵۰۰ نفر جمعیت است که در ۲۵ مایلی شمال غربی کایزرسلاترن قرار دارد. منطقه بزرگ‌تر کوسل همچنین محل زندگی آمریکایی‌هایی است که در پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در این منطقه کار می‌کنند، که شامل چندین تأسیسات ارتش و پایگاه هوایی «رامشتاین» است.

چندی قبل نیز مقام‌های آلمانی از تصادف خبرساز یک کامیون با کاروان نظامی ارتش آمریکا در یکی از بزرگراه‌های آلمان خبر دادند. مقام‌های پلیس آلمان مدعی شدند که تصادف کامیون با کاروان نظامی آمریکا در نتیجه یک اتفاق صورت گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    احتمالا پای مواد مخدر و کارتل ها در میان باشد
  • سیامک DE ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    از این حادثه و کشته شدن این دو پلیس اصلأ تعجب نمی کنم زیرا پلیس آلمان بقدری بیشعور و عصبی(اگ رسیو) و نامهربان و مریض روانی هستند که حدی ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس