کد خبر 1333577
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
دموکرات‌ها از بایدن فاصله گرفتند؟

یک گزارش نشان می‎دهد که نمایندگان دموکرات کنگره همراهی خود را با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا کاهش داده‎اند.

به گزارش مشرق، دموکرات‌ها در ایالت‌هایی که دارای اختلاف کمی در میزان حمایت از سمت رای دهندگان برای دو حزب است و همچنین در مناطق آسیب‌پذیر در انتخابات میان‌دوره‌ای مهم امسال، تلاش می‌کنند در رسانه‌های اجتماعی از «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا فاصله بگیرند، زیرا عملکرد وی در نظرسنجی‌ها به پایین‌ترین حد رسیده است.

به گزارش «آکسیوس»، سعی در ایجاد فاصله دیجیتالی (فاصله گیری از بایدن در فضای مجازی) یکی از نشانه‌های نگرانی است که نامزدها نسبت به فردی که معمولاً سعی در نزدیک شدن به او داشتند، احساس می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تکرار ادعاهای تایوان علیه چین در خصوص جلوگیری از دسترسی به واکسن کرونا

معمولاً حضور روسای جمهور فعلی آمریکا در شهرها برای حمایت سیاسی از نامزدها برای انتخاب شدن نامزدها بسیار کلیدی و طلایی به حساب می‌آید.

نامزدهای سنا در ایالت‌هایی که دارای اختلاف کمی در میزان حمایت از سمت رای دهندگان برای دو حزب است مانند «ابی فینکناور» در آیووا، «وال دمینگز» در فلوریدا و «چری بیزلی» در کارولینای شمالی که ممکن است در صورت پیروزی در انتخابات مقدماتی خود با رقابت‌های انتخاباتی سخت مواجه شوند، از ارسال پیام‌های مجازی درباره «بایدن» اجتناب کرده‌اند.

کارشناسان معتقدند که اگرچه نامزدهایی مانند این‌ها به طور کامل از رئیس جمهور آمریکا دوری نخواهند کرد، اما برای مثال در رسانه‌های اجتماعی برای تشکر از او برای تصویب قوانین همراهی نخواهند کرد.

آن‌ها می‌خواهند ویژگی متمایز از بایدن و حزب ملی دموکرات ایجاد کنند.

به نظر می‌رسد «دمینگز» این هفته وقتی از او پرسیده شد که آیا مایل است رئیس جمهور آمریکا با او کمپین انتخاباتی کند، از پاسخ به این سوال طفره رفت.

وی گفت «من کمپین خودم را جلو می‌برم.»

داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط Quorum و بررسی‌شده توسط «آکسیوس» نشان می‌دهند که بسیاری از دموکرات‌ها در نواحی خط مقدم نیز از اول سپتامبر نام رئیس‌ جمهور آمریکا را در حساب‌های تبلیغاتی خود متوقف کرده‌اند.

این یک روز پس از تکمیل خروج آشفته دولت آمریکا از افغانستان بود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس