کربکندی:‌ بعید می‌دانم در جام جهانی مثل تیمِ کی‌روش نتیجه بگیریم/ خط دفاعی و دفاع تیمی «تیم ملی» مشکل دارد

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران بر این عقیده است که شاگردان دراگان اسکوچیچ نمی‌توانند در جام جهانی عملکرد دو دوره قبلی را تکرار کنند.

به گزارش مشرق، رسول کربکندی درباره صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی گفت: قاره آسیا چهار و نیم سهمیه برای جام جهانی دارد و اگر به جام جهانی صعود نمی‌کردیم، فاجعه بود. من بعید می‌دانم در جام جهانی قطر مثل تیم کی‌روش نتیجه بگیریم، چون تیمِ این مربی پرتغالی شیوه دفاع کردن مقابل تیم‌های بزرگ را به خوبی پیاده می‌کرد و تیم ملی در جام جهانی سخت شکست می‌خورد.

وی در ادامه تصریح کرد: اسکوچیچ در مصاحبه‌هایش گفته است که فوتبال تهاجمی را دوست دارد، ولی ایراد در خط دفاعی موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنارش عبور کرد. خط دفاعی و دفاع تیمی ما مشکل دارد و شرایط جام جهانی هم با بازی‌های آسیا قابل قیاس نیست. ما مهاجمان و هافبک‌های خوبی داریم که کار را در می‌آورند، ولی با این دفاع و نوع دفاع تیمی قطعاً در جام جهانی با مشکل مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید:

پنج پرده از صعود بدون‌ باخت تیم ملی

کربکندی در واکنش به اینکه برخی در فوتبال ایران همچنان مختلف اسکوچیچ هستند، خاطرنشان کرد: این مربی نتایج خوبی گرفته است و در حالی که خیلی‌ها ناامید بودند شرایط تیم ملی را تغییر داد. به هر حال نظرها مختلف است و برخی هم می‌گویند باید با مربی دیگری به جام جهانی برویم. من فکر می‌کنم اسکوچیچ باید ساختار تیم را درست کرده و ضعف خط دفاعی و دفاع تیمی را برطرف کند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی در مورد عملکرد امیر عابدزاده و در پاسخ به این پرسش که آیا جایگاه علیرضا بیرانوند توسط وی تهدید نخواهد شد، گفت: مهمترین مسئله این است که به عابدزاده فرصت داده شد، اما این فرصت به گلرهایی مثل پیام نیازمند یا رشید مظاهری نرسید. اگر این فرصت در دیدارهای آینده هم به عابدزاده داده شود قطعاً یک تهدید جدی برای جایگاه بیرانوند خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    1 0
    باید فوتبال بازی کرد نه ضد فوتبال
  • گرگی کان ذن ریو IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    1 2
    شب دراز هست قلندر بیدار..نبود کیروش و سیستم جادویی اش در جام جهانی خودش رو نشان خواهد داد...کیسه گل هستیم از الان....ممنون از استاد کربکندی بابت صحبت زیباشونو مشرق بابت انتشار....پیر نشی مشرق دوستت داریم
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    مثلا با راننده اتوبوس بزرگ چه نتیجه ای گرفتیم؟ چیزی به اسم "خوب باختن" نداریم. باختن با گل کم ولی فوتبال کسل کننده تمام دفاعی هیچ نتیجه و حتی دلخوشی کاذب.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس