کد خبر 1332120
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کرونا نمایه خرید نمایه

نتایج نظرسنجی توسط موسسه گالوپ نشان می‌دهد که نیمی از مردم آمریکا پیش‌بینی می‌کنند تورم در این کشور رشد خیلی زیادی خواهد داشت.

به گزارش مشرق به نقل از هیل، نتایج یک نظرسنجی توسط موسسه گالوپ نشان می‌دهد که نیمی از مردم آمریکا پیش بینی می‌کنند تورم در این کشور خیلی بیشتر رقم کنونی شود.

در این نظرسنجی که در ماه ژانویه انجام شده ۷۹ درصد شرکت‌کنندگان گفته اند که انتظار دارند که تورم در آمریکا تا حدودی افزایش یابد و ۵۰ درصد آنها می‌گویند که خیلی زیاد افزایش خواهد یافت. موسسه گالوپ در گزارش خود آورده از سال ۲۰۰۱ همه ساله این سوال را از مردم آمریکا کرده است و این نرخ ۵۰ و ۷۹ درصدی درصدی بالاترین میزان بوده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی کاهش رشد اقتصادی چین و آمریکا به خاطر امیکرون

در نظرسنجی‌های بین سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۰ از هر ۱۰ شهروند آمریکایی ۶ نفر بر این باور بودند که تورم در این کشور افزایش خواهد یافت.

در این نظرسنجی همچنین مردم پیش بینی کرده بودند که بورس آمریکا رشد خواهد کرد اما گالوپ گفته این نظرسنجی کمی قبل از افت شاخص بورس آمریکا انجام شده است.

تورم در آمریکا هم‌اکنون به بالاترین میزان ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته رسیده و هزینه‌های زندگی در این کشور به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس