.

سالیوان در جلسه با هولاتان گفته است در صورت شکست مذاکرات وین، ایالات متحده گزینه‌های دیگر را مورد برررسی قرار می‌دهد.

به گزارش مشرق، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید که در جریان مذاکرات فعلی «وین» برای لغو تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران با «ایال هولاتا» همتای صهیونیستی خود درباره ایران رایزنی کرده، بار دیگر حرف‌های تکراری درباره توافق با ایران را تکرار کرد.

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست در این خصوص گزارش کرد، سالیوان در جلسه با هولاتان گفته است در صورت شکست مذاکرات وین، ایالات متحده گزینه‌های دیگر را مورد برررسی قرار می‌دهد.

کاخ سفید پیش از این اعلام کرده بود که گروه مشورتی راهبردی ایالات متحده-رژیم صهیونیستی (SCG) بین سالیوان و هولاتا با تمرکز بر مذاکرات با ایران و تحولات چشمگیر اخیر در منطقه غرب آسیا برگزار شده است.

بر اساس این گزارش، سالیوان در این دیدار مجازی مدعی شد که واشنگتن به استفاده از دیپلماسی به عنوان روش ارجح برای رسیدگی به مذاکرات غیرمستقیم هسته‌ای با جمهوری اسلامی ایران پایبند است اما با اینحال اظهارات تکراری قبلی مقام‌های آمریکایی را تکرار کرد و گفت که در صورت شکست دیپلماسی، کشورش برای به کارگیری جایگزین‌های دیگر که در همکاری با شرکای آمریکا همچون رژیم صهیونیستی آماده شده، آمادگی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس