کد خبر 1331949
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
عاملان ناامنی‌های اخیر بهبهان بازداشت شدند

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی عاملان ناامنی‌های اخیر در این شهرستان بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حجت سفیدپوست گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه ریزی‌های مستمر و به منظور برخورد قاطع با مخلان امنیت و هنجار شکنان و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر وبا هماهنگی مقام قضائی، از سوی ماموران پلیس شهرستان بهبهان در مدت ۴۸ ساعت عملیاتی شد.

او می‌گوید:  در اجرای این طرح تعدادی کارگاه ضایعاتی و سمساری مورد بازرسی قرارگرفتند که از آن‌ها تعداد ۳۰۰ گرم مواد مخدر، ۲ حقه بافور ۲ دستگاه خودرو، تعدادی کنتور آب، باطری خودرو، مقداری آهن الات و ۳ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و همچنین تعداد ۱۰باب قلیانسرا بعلت تهدید علیه بهداشت پلمپ شدند.

به گفته این مقام مسئول  دراجرای این طرح ماموران انتظامی با انجام تحقیات پلیسی ۳ نفر ازخرده فروش مواد مخدر را دستگیرکردند.

سرهنگ سفید پوست گفت: با تلاش مستمرو اقدامات اطلاعاتی ۲ نفر ازعاملین آتش سوزی عمدی یک دستگاه خودروی پراید متعلق به احدی از شهروندان شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی می‌گوید: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی سارق پمپ‌ها وتجهیزات شبکه آب اراضی کشاورزی روستاه‌های دودانگه وکیکاووس در هفته‌های گذشته را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در حین تردد در جاده رامهرمز به بهبهان دستگیر کردند.

 جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان  گفت: همچنین ۲ نفر مالخر اموال مسروقه که پمپ‌های مسروقه را خریداری کرده بودند شناسایی و ضمن دستگیری، اموال مسروقه نیز از آنان کشف وانبار ضایعاتی مرتبط نیز پلمپ شد.

این مقام مسئول  یکی دیگر از دستاوردهای این طرح را دستگیری سارقان موبایل قاپی دانست که اقدام به ضرب و جرح مالباخته بوسیله چاقو کرده بودند که بااقدامات هوشمندانه پلیس آگاهی دستگیر و تحویل مراجع محترم قضایی سپس روانه زندان شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    1 0
    منیت کور، امنیت نقطه زن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس