کد خبر 1331706
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
بازگشت جریمه‌ یک میلیونی کرونایی به جاده‌ها / سفر باز ممنوع شد

جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی با توجه به وضعیت تزریق واکسن و تست کرونا خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به این سوال که وضعیت تردد به شهرهای کرونایی با توجه به قرار گرفتن ۹ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی چه می‌شود؛ اظهار داشت: تردد خودروهای شخصی پلاک غیر بومی «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی با داشتن تاییدیه تزریق واکسن در سامانه و در وضعیت «قرنطینه بیماری نبودن» فرد امکان پذیر است.

 وی گفت: در این مرحله برای تردد خودروهای شخصی پلاک غیربومی «از» و «به» شهرهای زرد و آبی صرفاً با تایید در وضعیت بیماری قرار نداشتن در سامانه امکانپذیر است.

سردار حسینی اعلام کرد: اعمال جریمه خودروهای شخصی «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی بدون تاییدیه واکسن و یا نداشتن پی سی آر مثبت در هر ۲۴ ساعت مبلغ ۱ میلیون تومان خواهد بود.

وی گفت: در تردد خودروهای شخصی به شهرهای زرد بدون داشتن پی سی آر منفی( در وضعیت قرنطینه و بیماری نبودن) مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در هر ۲۴ ساعت جریمه اعمال خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تردد حمل و نقل عمومی برون شهری با استفاده از اتوبوس، قطار، هواپیما و وسایل نقلیه دریایی با داشتن تاییدیه تزریق واکسن در سامانه و در وضعیت قرنطینه بیماری نبودن امکان پذیر است.

وی خاطر نشان کرد: تردد درون شهری خودروهای شخصی نیز به صورتی امکان پذیر است که مالکین آنها در وضعیت بیماری قرار نداشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    2 1
    شما با دوربین از کجا متوجه میشید طرف پی سی ار منفی داره، تست منفی پی سی ار با 5 هزار تومان میشه تهیه کرد،
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    6 2
    به جای جریمه کردن مردم بدبخت مدارس را باز نمی کردید که الان اومیکرون بیداد میکنه!!! روال آموزش مجازی تازه به غلطک افتاده بود و آمار کرونا کم شده بود که مدارس را قصدا باز کردند و آمار کرونا را به شدت بالا بردند.مسوولین مربوطه هرچه زودتر به خودشان بیایند و تا فاجعه انسانی در مدارس اتفاق نیفتاده آموزش را مجازی کرده و مدارس را تعطیل کنند.بچه من می گفت چندین نفر از دوستان اش در مدرسه حالشان بد بود و می گفتند کرونا گرفته اند.
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      3 0
      فاجعه تربیتی و آموزشی بچه ها خیلی بیشتر از کرونا بیداد میکنه
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    3 0
    تواین اوضاع کسی ازسرخوشی نمیره شهری ک قرمزه حتماکارداره. تواین زمستون تفریح ک نمیرن.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    3 0
    زیاده جریمش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس