کد خبر 1331545
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏سقط جنین تو آلمان جرم تلقی میشد و جرایم نقدی به اضافه زندان داشت. اما این ماده قانونی چندروز قبل حذف شد و قتل جنین آزاد

رسانه ها و مطبوعات سیاسی هم خیلی خوشحال، تبلیغات تجاری علیه جنین رو شروع کردن

تو قرن ۲۱ غرب داره برمیگرده به جاهلیت اعراب و زنده به گور کردن نوزاد.

وقتی تو قرن ۲۱ غرب برمیگرده به جاهلیت اعراب!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    10 0
    متاسفانه در ایران هم همان جاهلیت عربی 1400 سال پیش و جاهلیت مدرن غربی با شدت زیاد اجرا میشود . علاوه بر ان تابلوهای شرم اور عقیم کردن موقت و دائمی مردان و زنان که کمتر از سقط جنین نیست علنا و رسما در بعضی کلنیکها و مطب های پزشکان نصب شده است .
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    8 0
    طبق امار رسمی که مسولین کشور اعلام میکنند با کمال تاسف ایران هم عملا دستکمی از کشورهای غربی در این زمینه ندارد !!
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    5 16
    بچه ناخواسته که قراره سربار خانواده و جامعه بشه،باید حذف بشه.شما تبعات بعدش رو ببینی ،الان قرون وسطایی فکر نمیکردی !شایدم لذت میبری از کودکان کار و گدایان سر 4راهها که درصد بالاییشون ناخواسته بودن !جامعه برا تکامل آدم مفید نیاز داره نه سربار بی آینده.
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      6 0
      بابا ثروتمند مرفه بی درد در مذهب اسلام داراها به ندارها کمک میکنند در راه خدا بدون منت بعد هم دولت نیز باید به مردم کند برا بزرگ کردن فرزندان یادمه زمان جنگ مدارس مجانی و کتاب و دفتر و خودکار را دولت میداد و ما فقط کیف و لباسی میگرفتیم الان شهریه مدارس از دانشگاه بیشتره
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      6 1
      از خدا بیشتر میفهمی تو؟!
    • یکی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      8 1
      یعنی بچه تو شکم مادرشه و تو میفهمی که این در آینده چکاره میشه؟بابا ایول. ولی کاش اون موقع که تو جنین بودی یکی مثل خودت متوجه میشد چقد بیرحم وو بیشعوری و اسقاطت میکردن. خدا میگه لاتقتلوا اولادکم خشیه املاق نحن نرزقکم و ایاهم یعنی از ترس فقر بچه هاتون رو نکشید که ما،شما و آنها را روزی میرسانیم
  • محمد IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    4 1
    این یعنی تا چند سال دیگه جمعیت انها با مهاجران وترکها جایگزین خواهد شد.
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    8 0
    روزانه بیش از 1000 قتل جنین در ایران وجود دارد کسی احساس وظیفه برای مقابله با آن ندارد؟
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      0 0
      الان براش قرارگاه مثل کرونا میزن! تا هر روز بهش رسیدگی و وزارت بهداشت بیاد واکسن بزن و ..! مانع بشه! اخه پیش خودت چی تصور کردی؟! وزارت بهداشت غربگرا ما، به دستورات سازمان خود عمل میکند و هرچی اونا قبول داشته باشد(غربی ها) قبول دارند(مثل اینکه یک مومن قران رو دوست داره،اینا اون دستورات رو وحی میدون و دوست دارن ! بالاتر از هرچیزی میدون و خارج از اون رو عقب افتادگی میدونن!). اتفاقا اینقدر خوشحال که برخره به ارزوشون رسیدن! و بدون اینکه کمتر کسی متوجه بشه! دارن روزنه مردم مسلمان رو سلاخی میکنی و قتل عام و نسل کشی میکن! بدون اینکه بفهمن و متوجه بشن! الکی به اسم اینکه روح نداره و ..! یک عده رو خواب میبره! اما انسان با همه موجودات فرق داره! نطفه اش شکل بگیره! دیگه داره تشکیل میشه،میفهمه! .. پست تر از حیوان و رذل تر از هر موجودی در جهان،همان پزشک و انسانی هستن،که دستور قتل این طفل معصوم رو میدن! جهنم براشون کمه!
  • مهدی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    4 9
    مرسی که بین سقط جنین و زنده به گور کردن فرقی نذاشتی!!! سقط جنین در ایران در صورت وجود دلایل پزشکی بلامانعه این قوانین هم بیشتر برای حالتیه که طرف سنش کمه یا خارج از ازدواج بچه دار شده باشن نه همه حالتها البته که نفس سقط (پس از تشکیل حیات و نه قبلش) مذمومه
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      4 0
      دلایل پزشکی فقط بهانه ای برای قربانی جنین است. ضمنا قبل از دمیدن روح انسانی در جنین هم کشتنش مذموم است و فقط دیه اش کمتر از دیه قتل انسان کامل است ولی مطلقا جایز نیست. کشتن هیچ انسانی هم به جرم معلولیت توجیهی ندارد. بگذریم که مشخص شده پزشکان عمدا به دروغ خانواده ها را وادار به قتل جنینها می کنند.
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      0 0
      خوب اگر اینطور،فردا روز میگردن،و یک دلیل هم پیدا میکن! مثلا میگن،اونایی که تا سان 20 سالگی هستن! فلا مشکل جسمی رو دارن! باید همگی کشته بشن! چون به بشر اسیب میزنن! خودتی عزیز! خودتی! ما تابع دستورات دین هستیم! خدا هم در ایه مستقیم گفت،انها(منافق) تمام تلاششون ررو میکن! که چهارپایان و منابع تغذیه رو از بین ببرن و کل نسل بشریت رو از روی زمین بردارند! .. اگر به پزشک و روانشناس ها و کلیه غربگراها گناهاه کار مجرم بود! قطعا حکم به قتل همه انسان ها به یک بهانه میدادن! ..
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    9 1
    اینا ناشی از تفکرات فمنیستی است.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    6 1
    متاسفانه بعضی از این بارداری ها ، بر اثر روابط نامشروع اتفاق می افته
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      0 0
      تو ایران کمتر از این اتفاقات می افته! تا به نسبت غرب . اما فرض کنیم،این بچه به هر طریق به دنیا بیاد! هیچ کس حق نداره بکش! مگر اینکه جرمی که معادل اون قتل بوده انجام داده بشه! .. اما این بچه انسان یک هفته یا .. چه جرمی انجام داده!وقتی هنوز به دنیا نیومده! کسانی که به دنیا اوردنش مجرم،باید به اشد مجازت برسن! و اگر بکشن! قاضی نباید سر سوزنی دلش بهالشون بسازن! باید به اشد اشد مجازات برسونش! وچاپش کن در روزنامه تا همه اشرار باقی هم فکرش هم بفهمن! حساب کار دستشون بیاد! و در یک کشور اسلامی از این غلطا نکن! قتل و تجاوز ،ارتباط نامشروع و کلیه اعمال شنیع از این دست در جامعه اسلام خط قرمز باید باشد و باید بشدت بهش برخورد شود! و برعکس اون و اعمال خدا پسند،باید بشدت حمایت شود ..(اگرم نشود! هیچ کس حق گناه ندارد! جرم ندارد..! غلط میکنه،یک کار زشت رو در کل جامعه رواج بده )
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    0 0
    باید این افراد به عنوان تروریست معرفی شود،کما اینکه،از تروریست هم بدتر هستن! و به اشد مجازت برسن! قوه قضاییه با این اشرار که اقدام به سقط جنین میکن و کسانی که خواهانش هستن،بشدت برخورد کندو قلع قمع شوند،تا این عمل شنیع به مراحل وحشتناک تر نرسه! مطمئا باشید کسانی که به این راحتی ادم قطعه قطعه میکن و قتل عام میکن! از هر موجود پست تر هستن! و هیچ بعید ندونید! به زودی به سراغ افراد به دنیا امده میروند! و انها رو هم به یک بهانه میکشن! و قطعه قطعه میکن! با این پست فطرت ها و بی شرف ها رحم نکنید،مثل خودشون اعدامشون کنید..بخصوص کسانی که این عمل رو انجام میدن! لیدرها و فرماندهاشون،بزرگشون و ..
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    امام علی ع میفرمایند حقیقت همیشه حقیقت است وباطل همیشه باطل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس