کد خبر 1331237
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
قیمت گوشی گلکسی S۲۲ مشخص شد

گزارشات حاکی از آن است که گوشی سامسونگ اس ۲۲ با قیمت ۸۹۹ دلار روانه بازار می شود.

به گزارش مشرق، سامسونگ در نهم فوریه پرچمدار خود را با نام گلکسی اس ۲۲ به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. پیش بینی می‌شود، گوشی جدید سامسونگ با قیمت  ۸۹۹ دلار در آمریکا رونمایی شود.

 سامسونگ قرار است در ۹ فوریه سری گلکسی S۲۲ خود را به طور رسمی در رویداد Galaxy Unpacked معرفی کند. امروز جزئیات قیمت گذاری این گوشی‌ها   نیز از طریق افشاگری جدید تایید شده است.

یک نظرسنجی گوگل نشان داده که سامسونگ، گلکسی اس ۲۲ خود را در آمریکا با قیمت ۸۹۹ دلار به فروش می‌رساند. پیش بینی می‌شود قیمت S۲۲ پلاس ۱۰۹۹ دلار و قیمت گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز ۱۲۹۹ دلار باشد. قیمت گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ در مقایسه با مدل قبلی خود حدود ۱۰۰ دلار افزایش داشته است. با توجه به اینکه غول کره جنوبی با رقبای زیادی روبه‌روست، دیدن نحوه استقبال مشتریان از این دستگاه‌ها جالب خواهد بود.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی S۲۲ +عکس

اگرچه انتظار می‌رود سری گلکسی اس ۲۲ با برخی به‌ روز رسانی‌های بزرگ، از جمله طراحی اصلاح‌ شده، مشخصات بهتر، سنسورهای دوربین بهبود یافته و موارد دیگر همراه باشد، قیمت گذاری این گوشی، نقش مهمی در تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌ترین محصولات سال خواهد داشت.برای مقایسه، قیمت آیفون ۱۳ مینی اپل از ۶۹۹ دلار و پیکسل ۶ گوگل از ۵۹۹ دلار شروع می‌شود.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی S۲۲ +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس