کد خبر 1331293
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
شیائومی

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اندازه گوشی تاشو میکس فولد ۲ شیائومی به گونه‌ای است که می‌توان آن را به تبلت تبدیل کرد.

به گزارش مشرق، شرکت شیائومی در سال ۲۰۲۱ با معرفی گوشی میکس فولد وارد بازار گوشی‌های هوشمند تاشو شد؛ هم اکنون نیز این شرکت قصد دارد جانشین این محصول که میکس فولد دو نام دارد را معرفی کند. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند میکس فولد دو دارای صفحه نمایش هشت اینچی LTPO با وضوح 2.5K خواهد بود.

ویژگی‌های گوشی تاشوی میکس فولد ۲ شیائومی

اندازه صفحه نمایش گوشی هوشمند میکس فولد دو به گونه‌ای است که می‌توان آن را به تبلت تبدیل کرد. علاوه بر این، مشخص شده است که گوشی ذکر شده به جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون هشت نسل یک مجهز خواهد شد که در حال حاضر در بیشتر گوشی‌های رده بالا در سال ۲۰۲۲ مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت شیائومی به غیر از گوشی تاشو میکس فولد دو، احتمالاً گوشی هوشمند تاشو دیگری به نام میکس فلیپ را برای مقابله با سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ عرضه می‌کند.

شرکت شیائومی قصد دارد طی هفته‌ها یا ماه‌های آینده چند محصول دیگر نیز به طور رسمی معرفی کند، این شرکت در ماه فوریه سال جاری از سری ردمی K50 که شامل ردمی K50، ردمی K50 پرو، ردمی K50 پرو پلاس و ردمی K50 گیمینگ ادیشن می‌شود، رونمایی خواهد کرد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس