آخرین وضعیت حریف تیم ملی ایران/ تست همسفر بشار رسن مثبت شد!

وضعیت تیم ملی فوتبال عراق در آستانه بازی با تیم ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی پیچیده است.

به گزارش مشرق، داستان تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق پیش از بازی روز پنجشنبه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شبیه به هم شده است. هر دو تیم تعدادی بازیکن کرونایی دارند و چند ملی پوش که به خاطر شرایط جوی ترکیه قادر به پرواز به سمت تهران نیستند.

یونس محمود نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق در این خصوص گفت: مدیریت تیم ملی تمام تلاش خود را می‌کند تا هر چه سریع‌تر ورود بازیکنان لژیونر به اردو را تضمین کند.

وی تاکید کرد: موضوع لغو سفر بازیکنان خارج از کنترل ما و یک اتفاق اضطراری است.

بیشتر بخوانید:

پای AFC به تست‌های جنجالی در ایران باز شد

تست‌های کرونای اعضای تیم ملی عراق هم شرایط را کمی پیچیده کرده است. عراقی‌ها بعد از اعتراض به کنفدراسیون فوتبال آسیا، از چند بازیکن خود که در تهران با نتیجه مثبت تستهایشان مواجه شده بودند مجدداً تست گرفتند که پاسخ این تست‌ها منفی از آب در آمد!

با وجود این، فدراسیون فوتبال عراق شب گذشته اعلام کرد تست کرونای امجد عطوان لژیونر این تیم که روز گذشته همراه با بشار رسن و ایمن حسین از قطر وارد ایران شد، مثبت است.

از سوی دیگر، کادر فنی تیم ملی عراق به دلیل ابتلای «علی فائز» و خط خوردن او از این تیم، میثم جبار را به اردوی عراق دعوت کرد.

عراق روز گذشته با ۱۴ بازیکن در ورزشگاه کارگران تهران تمرین کرد. علی حسین علی به دلیل آسیب دیدگی در بازی دوستانه عراق مقابل اوگاندا، روز گذشته تمرین سبکی را پشت سر گذاشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس