به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی نوشت: صمیمانه‌ترین آروزها برای همکارم وزیر امور خارجه هند آقای جایشانکار و همچنین دولت و ملت جمهوری هند برای جشن روز جمهوری در این کشور. 

وی افزود: به تلاش‌ها برای گسترش هر چه بیشتر و همه جانبه روابط در سطوح دوجانبه، منطقه‌ای و در مجامع بین‌المللی ادامه می‌دهیم.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و در جمع خبرنگاران اعلام کرد که هفته آینده به هند و سریلانکا سفر خواهد کرد و افزود: در این سفر چند هدف را دنبال می‌کنیم اولا همتای من در چهار ماه گذشته دو بار به ایران سفر کرده و ما از روابط سیاسی و اقتصادی با هند برخورداریم و موضوعات متنوع سیاسی، اقتصادی و همکاری‌ها در حوزه فناوری بین دو کشور جریان دارد.

تاکید امیرعبداللهیان به برقراری روابط گسترده با هند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    3 0
    در سال 2030 چهار کشور ایران و روسیه و چین و هند ستون های قدرت قاره آسیا خواهند بود.
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      1 0
      غلط میکند کشوری که بجز ایران ابرقدرت جهان شود
  • حاجی اذری IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    1 0
    روابط صحیح وعرتمندانه باکشورهای چین.هندوروسیه یعنی رابطه باچهارپنجم جمعیت جهان....حالا تعدادی چسبیده اند به سه.چهار کشور که آنها درطول تاریخ ایران خائن این ملک وملت بوده اند.خدارا...خدارا....چندمثقال عقل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس