کد خبر 1330527
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
رایزنی عارف برای تمدید حضور فاضلی در دانشگاه - کراپ‌شده

با وجود ناکامی محمد فاضلی در کسب آرای هیات اجرایی دانشگاه شهید بهشتی برای تبدیل از وضعیت پیمانی، رئیس بنیاد امید ایرانیان، رایزنی‌هایی برای تمدید حضور وی در دانشگاه صورت داده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در قالب کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران رایزنی‌هایی با مقامات مسئول برای وضعیت برخی از اساتید دانشگاه صورت داده است.

بنا بر برخی گزارش‌ها عارف در تلاش است، شرایط قانونی را برای تمدید حضور این اساتید از جمله محمد فاضلی در دانشگاه  فراهم کند.

در فضای مجازی و برخی از رسانه‌های اصلاح طلب خبری مبنی بر اخراج محمد فاضلی، استاد جامعه‌شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشکده شهیدبهشتی منتشر شده بود و پس از آن برخی از چهره های اصلاح طلب از جمله حسام الدین آشنا مشاور رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم، عبدالناصر همتی نامزد اصلاح طلبان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب به این موضوع واکنش نشان دادند. 

پیگیری‌ها نشان داده بود محمد فاضلی از دانشگاه اخراج نشده است بلکه به صورت پیمانی در دانشگاه شهید بهشتی حضور داشته و در مرحله تبدیل وضعیت، موفق به کسب آرای هیات اجرایی نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    2 1
    عارف هم خودش یکی از مهره های ... باید محاکمه و مجازات بشه. این اسلاح طلبان باید برای همیشه به تاریخ پرتاب بشن. دیگه نباید به این غربگداها میدان داد‌
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    2 1
    دانشگاه رو به مسخره نگیرید، اساتید باید بر اساس دانش و رتبه علمی برگزیده بشن نه با رایزنی اشخاص سیاسی
  • SE ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 0
    پست های ...
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    2 1
    اصلاح طلبها یکیشون تایید نشه کل روزنامه هاشون و خودشون تلاش میکنن طرف رو برگردونن و چقدر جیغ میزنن کار گروهی رو از این اصلاح طلبها یاد بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس